Sista vintermånaden(får man hoppas?)

Ja vi hankar vidare i vardagen! tungt så klart och lite extra jobbigt då Johan fortfarande inte får stödja på högerbenet!
Om en och en halv vecka ska vi ju tillbaka och ändra från gips till plast. Det kommer bli bra mycket lättare istället för betongklumpen han har nu.
Idag var Johan i skolan för första gången på 3 veckor som var uppskattat. Där rullande han omkring med sin lilla rullstol som han har nu. Fy bubblan för rullstol i detta väder, går ju inte o ta sig fram. Annars mår Johan rätt okej just nu.

Jag har inte varit vid graven på 3 långa veckor, vill så gärna åka dit o få undan lite snö o tända lite ljus. Janne var där igår o skottade bort lite snö, och idag var Lina SW där o satte dit ljus. Tack gumman, det betyder så mycket.

Om precis en vecka får vi besök av Lotta o henens dotter, något jag verkligen ser fram emot, även fast hon mestadels kommer att göra sittningar(readings) när hon är här ;). Vi fick kontakt genom Aftonbladet när Tim var med där i oktober 2008 sen dess har vi en nära kontakt. En underbar kvinna som hjälpt oss mer än hon anar.

Annars händer det inte så mycket , är ju liksom fast här hemma med gipsade Johan.
Kom gärna över på en spontan fika om du har vägarna förbi!

Kram Kram



Mina favorit killar 2003


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Hejsan,

här är en till som tycker det räcker med vinter nu (och jag kan gå för egen maskin). Ni får ge Johan en extra kram för han hade väl kanske helst varit ute i pulkabacken kan jag tro.Stora styrkekramar till er alla från ett Varberg fyllt med mer snö än på många herrans år,KRAM

2010-02-04 @ 17:53:30
Postat av: Åsa

Hoppas att Johans ben läker fint och snabbt så att han slipper rullstol och kryckor snart. Duktig han är som verkar klara detta bra trots allt som är knepigt med att vara gipsad. Och rullstol i snö är ingen hit, det vet jag eftersom vår största tös använder det alltid. Men nu bör väl vintern snart vara över hoppas jag. Vi har fått mer än nog av snön nu! Kramis!

2010-02-04 @ 21:22:55
Postat av: Malin

Väldigt fin bild.



All kärlek till er!

2010-02-05 @ 14:03:06
Postat av: veronica

2010-02-05 @ 20:50:57
Postat av: Veronica

7år sedan och ingen kunde ju ana vad som skulle ske,

vacker bild på vackra barn(o man:)!

Jag tänker fortfarande på er och bär med mig min "blogghjälte" i hjärtat och har lovat mig själv att jag ngn gång ska "hälsa" på Timpa på hans viloplats och tända ett ljus.

Många kramar till er,

hälsa Johan att han också är en hjälte som tappert uthärdar värk,rullstol o "hela balunsen".

2010-02-05 @ 20:57:58
Postat av: Monica R

vilken fin bild! jag hoppas Johan snart är bättre och kan få börja vara i skolan igen! Den här vintern är nog inte nån höjdare med rullstol, rullatorer mm.. undrar hur många som varit mer isolerade än vanligt i vinter??



varm kram Monica R

Postat av: Cina

Vilken fin bild, det var väl ungefär då vi lärde känna varandra:D

En bamsekram till Johan, som verkar klara böket med gips och rulle hur bra som helst, och en till er med styrka och värme!! Cina

2010-02-07 @ 13:50:36
Postat av: KATTA

UNDERBAR bild på grabbarna

Tänker på er KRAM

2010-03-15 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback