Tuff helg.

Melodifestivalen: 2 bra sittplatser till finalen genrepet!
Ja då kom helgen Tim väntat på hela året då, Melodifestivaluttagningarna!
Som vanligt hade vi gjort ordning poängpapper där alla fick sätta sina poäng. Tim skötte alltid detta med bravur. Men i år var det jag som fick ta hand om dettta, med ett tungt hjärta startade första bidraget. Olas låt var väl helt okej men vi höll väl på honom av en anledning, killen som lirade pianot är vår vän Stefan så good job Järnis. Men vår favvo i detta klena utbud var helt klart Salem. Hejja.
Johan fick sätta Tims poäng, men han fick inga bra svar när han frågade Tim sa han ;)
Nåväl första uttagningen är över hoppas nästa helgs bidrag blir snäppet bättre.

Igår var det 9 långa månader sen Tim lämnade oss kvar här. En hel graviditet! Känns som en evighet men ändå som igår. Fy bubblan, det borde vara förbjudet att förlora sina barn. Jag saknar Dig så jag blir tokig. Blir o blir..kan ju inte bli nåt man redan är. ;) .Önskar att jag kunde beskriva den smärta som finns i mitt hjärta. Älskar dig mitt hjärtegull.


På torsdag kommer Lotta m dotterr,det ska bli sååååå kul att äntlligen träffas. Välkomna tjejer!
Då ska vi även byta gipset mot plast på Johans lilla ben. Måste kännas jätte skönt o så mycket lättare. Tycker att han klarat av det här fantastiskt bra måste jag säga. I nuläget ligger han mätt o belåten i soffan o kikar på ishockey på tv.



Johans klasskompisar o fröken Britt-Marie på besök.


Jag har varit på sjukgymnastik i bassäng idag, så skönt men tiden borde vara lite längre. Hinner inte mycket på 30 min. Är grymt trött på min ständiga värk o trötthet.

Janne var i studion i går med Mange, nu ska de smida lite nya låtar. Bra terapi för honom. Ska bli kul o höra resultatet.

Med sorg i hjärtat,
Kram
-A-

Kommentarer
Postat av: Kia Hulin

Anna-Karin,jag vet hur du känner! Simon älskade Melodifestivalen.Kunde varje låt utantill.Tokig,lilla gumman ,du är absolut inte ensam.Här finns en sörjande mamma till.Livet är så djävla orättvist.Går också på träning i varmvatten.Du vet väl att det vi varit med om kan yttra sig med denna skitvärk.Ha det så gott ni kan!Kram Kia

2010-02-08 @ 19:44:10
Postat av: peggy, karin o christian

hej familjen

vilket fint foto på Tim, längtan till sommaren ökade flera snäpp.

hoppas ni får det trevligt med era gäster och att Johan slipper gipset/skenan snart.

må gott i vintervädret.

kramizar

2010-02-08 @ 21:27:46
Postat av: Frida - numera tillbaka i Tullinge :)

Måste in och kika till Er!

Skönt för Johan att gipset försvinner och att skenan kommer på - vilken skillnad det blir! Kommer ihåg chocken jag fick när gipset togs bort -var var alla mina muskler och hur konstig var inte känslan över att inte kunna styra benet som man gjort tidigare. Svimmade nästan när jag hoppade in på kryckorna till sjukgymnasterna för att få ett nytt träningsprogram... Härligt att klassen kommer på besök, sånt brukar betyda mer än man förstår.

Misstänker att det är bassängen på Fysioterapin du beskriver - av egen erfarenhet vet jag att det kan löna sig att diskutera hur lång tid man får vara där... Ett litet tips kanske.

9 månader - vet precis var jag var och vad jag gjorde när jag fick beskedet om Tim. En kille som berör så djupt är det ngt visst med. Jag kan inte för ett ögonblick sätta mig in i hur det skulle kännas att mista någon av mina grabbar... känner bara att jag vill krama om och visa att ni har påverkat mig & mitt liv - till det bättre!

Styrkekramar till hela familjen Ahlgren!

2010-02-09 @ 09:43:32
Postat av: Tina

Usch, förstår att det kändes tungt med melodifestivalen. Jag kände likadant med lets dance och idol. Fredags o lördagsmysen är inte lika mysiga längre :-(



Vilken fin bild på Tim, underbar.



Är så nyfiken på ert besök av Lotta. Är så ostabil i psyket för tillfället och vet inte om jag vågar...



Vi hörs. Jag har ju sagt att jag ska ringa men dagarna rullar på (jobbar heltid) och kvällarna bara försvinner. Får se när det blir.



Kram/Tina, Irma o Ludwigs mamma

Postat av: Anna Rosensköld

Oscar ville se filmen från Grisfesten hos Bengt häromkvällen. Peter kom sen och sa att han hade sett Tim på filmen. Tack för de fina bilderna ni ha satt in på bloggen.

2010-02-09 @ 14:01:26
Postat av: Åsa

Skickar en stor kram till er!

2010-02-09 @ 18:33:50
Postat av: marie wettergren

Anna så tungt det kändes att läsa men ni tar er vidare lite dag för dag. Underbara bilder på Tim och även de på det lilla charmtrollet Johan . Massa kram Marie

2010-02-10 @ 13:26:36
Postat av: Cina

Som alltid såå fina bilder!! Tänker massor på er alla. Tänder ett ljus för Tim i kväll.

Johan, vad skönt för dig att slippa gipset snart :)

Varma kramar Cina

2010-02-13 @ 17:05:38
Postat av: Katarina

Skönt för Johan att slippa gipset allt blir så mycket lättare då.9 månader är ingenting när man sörjer en dag i taget och små steg framåt tänker på er.

2010-02-15 @ 10:02:33
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!

Kikar in för att kolla av läget.

Styrkekramar i massor / Frida

2010-02-18 @ 12:37:28
Postat av: Kia

Hej familjen. Sitter vid datorn samtidigt som jag har ett öga på Lets Dance.På min högra sida har jag ett foto av Simon och nu tittar jag på Tims foto.Dessa gossar påminner så om varandra med sitt blonda hår och vackra ögon.Kan bara tycka vilken skit vi måste utstå.Idag den 19:e är det 2 år sedan SImon blev en ängel pga denna helvetessjukdom,och jag kan absolut inte säga att det är lättare.Kram till er alla tre.Kia

2010-02-19 @ 21:08:44
Postat av: Cina

Tittar in och hoppas att ni har det så bra ni kan... Kramar Cina

2010-03-03 @ 11:18:33
Postat av: Veronica

Kikar in en sväng,

hoppas läget e ok efter föruts. o att ni har näsan ovanför ytan.

Tänker på er tack för fin bild på Timpa,

hoppas du Johan är bättre nu i benet?

Ha det gott kramis från mig:)

2010-03-04 @ 18:04:11
Postat av: Frida

Hallå i det kanonfina solvädret!

Undrar bara hur ni har det och kikar till er lite. Kram

2010-03-05 @ 17:32:24
Postat av: Jeanette

Sköt om er! Många kramar!

2010-03-08 @ 13:20:27
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Tänker på er, Stora styrkekramar från Varberg

2010-03-12 @ 13:08:42
Postat av: Maria

Kram!

2010-03-14 @ 19:54:59
URL: http://enmammas.blogg.se/
Postat av: KATTA

Vilken UNDERBAR bild på Tim!!!



KRYA PÅ DIG Johan hoppas du snart slipper släpa runt på plasten & kan springa runt igen.



STYRKEKRAMAR TILL ER ALLA

2010-03-15 @ 19:24:44
Postat av: Frida

Tyckte det var dags att skriva Hej! igen.

Tänker på Er!

styrka, kraft och sol :)

2010-03-15 @ 20:42:58
Postat av: Moa

tänker på er nu när det börjar närma sig födelsedag... kram!

2010-03-17 @ 18:46:56
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Josefine

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 01:56:55
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback