1 år av saknad

För ett år sen hade jag dig i mina armar, för ett år sen drog jag händerna igenom ditt fina hår.
För ett år sen hörde jag ditt hjärta slå. Din fina mage dina underbart mjuka händer, åh vad jag saknar att få känna, att få hålla dem i mina.  
Älskar dig hjärtat. Nu när du lämnat oss är allt så tomt, så tyst. Jag vet inte vad jag ska ta vägen i min sorg. Saknar dig så oändligt. Jag vill inte..... Tim... snälla lilla gubben...varför, varför du?  När du lämnade oss tog du mitt hjärta med dig. Vill inte vill inte ha det så här. Fan o hans moster, avsaknaden av sitt allra käraste gör sååååååååå ont. Tårarna rinner, näsan snörvlar, hjärtat blöder.

 TIM MIN ÄLSKADE SON, JAG SAKNAR DIG NU, IMORGON, FÖR ALLTID, FÖR EVIGT.






Älskar Dig min hjälte

Kommentarer
Postat av: Moa

Många kramar till er idag... Fina Tim, hoppas du har det bra.

Postat av: Karin

Massor av värmande styrkekramar till er idag!

2010-05-07 @ 12:36:28
Postat av: Gordana

Sänder så mkt styrka jag bra kan till dig min vän.

Kram

2010-05-07 @ 14:08:53
Postat av: marie wettergren

Åh Anna mitt hjärta värker då jag läser ,kan inte föreställa mig vad en dag som denna betyder för er. Kram

2010-05-07 @ 14:52:31
Postat av: Katarina

Mina tankar är hos er idag

2010-05-07 @ 15:00:22
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: peggy

tänker på er. många kramar till er alla.

2010-05-07 @ 17:54:00
Postat av: Linnea

Det finns inte ord som kan beskriva hur orättvist det är och hur ont det gör!!

Önskar att jag bara kunde knäppa med fingrarna och så var älskade Tim tillbaka igen!

MASSOR med kramar, pussar och kärlek till er världens bästa familjen Ahlgren!! <3

2010-05-07 @ 18:09:58
URL: http://www.linneasfoto.se/
Postat av: Kia

Till er alla i familjen,vet hur ni känner eftersom vi är i samma jävla situation.Ta hand om varandra,sörj,sakna bara som ni kan.Det finns ingen som kan förstå oss som har denna hemska erfarenhet.Tänk om det bara var en mardröm......Kram Kia

2010-05-07 @ 20:53:42
Postat av: Frida

Sänder all min styrka och kraft och önskar sååå att jag kunde göra mer!

Dina tankar och ord hugger i mitt hjärta - tänker stilla på hur det måste känns i era föräldrahjärtan men inser att jag inte har en aning. Ska snart tända ett ljus och skicka extra mycket styrka och värme till er!

Bilderna är fantastiska.

Peace! Kramar från Frida

2010-05-07 @ 21:08:58
Postat av: "V"

Halloj alla därute i cyberrymden,

för precis ett år sedan när Timpa somnat in

var det 427 kommentarer på bloggen.

Idag ett år senare 9 st.

Tänd ett ljus för kämpen Tim nu ikväll,

hoppas det lyser i MÅNGA hem så han ser skenet från sin himmel och förstår att han ALDRIG blir bortglömd.

2010-05-07 @ 21:32:07
Postat av: sophia

Hej!

Skänker er en extra tanke idag. Tänk att det gått ett år...

2010-05-07 @ 21:39:41
Postat av: kjersti

Mina tankar har varit hos er flera gånger under dagen. Var rädda om varandra. Vad mer kan man säga?

2010-05-07 @ 22:01:30
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: Faster Yvonne

Kan inte fatta att det gått 1 år...har fortfarande inte riktigt förstått att han inte är här...

Krama Johan från oss och säg att vi snart hälsar på igen.



Kramar till er från Yvonne och kusinerna

2010-05-07 @ 22:09:01
Postat av: A

vackra bilder.

2010-05-07 @ 22:27:51
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Henrik

Tände ett ljus för Tim idag!

Tack Tim för att jag fick lära känna dig!

2010-05-07 @ 23:39:05
Postat av: Frida

Idag på föreläsningen kom jag på mig själv med att sitta och tänka på Er och på Tim. Jag satt en stund och filosoferade över vad som är viktigt i livet och helt plötsligt kändes inte föreläsningen så himla viktig längre...

Hoppas att ni håller huvudena över ytan och att ni orkar bry er om varandra - för det är nog det viktigaste.

Styrkekramar fr Frida

2010-05-11 @ 14:36:13
Postat av: Cina

Tänker på er och känner med er extra mycket under dessa dagar.

Som vanligt finfina bilder.

Många styrkekramar!! Cina

2010-05-11 @ 20:40:56
Postat av: KATTA

TÄNKER PÅ ER

Underbara bilder på barnen

KRAM

2010-05-12 @ 18:55:01
Postat av: Karin

Känner med dig och er i er oändligt stora saknad av Tim. Så fina bilder. Miljoner styrkekramar till er och till lille Johan. Hoppas du har det bra i himmelen Tim, du är otroligt älskad på jorden.

2010-05-13 @ 00:47:16
Postat av: cecilia

Tårarna droppar här när jag läser din blogg. Det är helt galet tokigt att att barn dör, det får inte vara så hemskt livet, men ändå sker det ibland. Man undrar varför men får inga svar....kan bara sända er styrka, Kram cecilia

2010-05-13 @ 11:05:49
Postat av: Veronica

Hej min lille blogghjälte,

hoppas du har det bra.

Fullt med vitsippor längs vägen nu,

minns ifjol när du dött...

Promenaden i skogen,

alla vitsippor och jag tänkte att de kommer alltid minna mig om dig och så är det.

För mig kommer de alltid vara "Timpa-blommor".

Kram V

2010-05-13 @ 19:16:30
Postat av: Anonym

Är det inte dags att skaffa ett nytt barn som ersättning för ert förlorade

2010-05-13 @ 23:58:35
Postat av: Pappa Janne

Tänk att alltid när det kommer en fullkomligt puckad kommentar som "är det inte dags att skaffa ett nytt barn" så är det aldrig undertecknat med ett namn? Det är väl förmodligen för att denna person förstår att inlägget är idiotiskt? Du får det att låta som Tim var köpt på postorder!! Skärp dig!!!!

2010-05-14 @ 14:47:31
Postat av: Anonym

Vadå ett nytt barn är väl jättebra

2010-05-14 @ 23:45:57
Postat av: peggy

vad är det för j-vla fasoner, har du inget vettigt att säga så va tyst ditt troll.

Man kan aldrig ersätta någon men tror inte du har en aning om vad jag pratar om eller hur.



Hoppas ni i familjen har en riktigt bra dag i solen.

Kramar

2010-05-15 @ 08:36:13
Postat av: Veronica

Janne och AnnaKarin,

KRAM!

Hoppas ni ej avslutar bloggen för att det "tjafsas"

o kommer tokiga kommentarer ibland.

2010-05-15 @ 18:05:49
Postat av: Johan (Wilmas pappa) Lövgren

Hej på er. Vill bara säga att vi fortfarande tänker på er. Vi pratar ofta om Tim här hemma. Har hans låt i mobilen. Vi glömmer aldrig!! Ni e fantastiska som kan kämpa som ni ändå gör. Kram!!

2010-05-16 @ 11:54:08
Postat av: Linn

Sedan jag fick barn själv förstår jag ännu mer hur ont det måste göra. Tänker på er! Kraaaaam

2010-05-16 @ 21:33:34
Postat av: Frida

Hej! Nu är det hög tid för lite styrke- och kraftöverföring igen. Tänker på Er och Linnea ofta!

Kram!!!

2010-05-17 @ 21:52:52
Postat av: Rita

Att förstå att den gudarna älskar dör ung är en liten tröst när man ville få dela sitt liv med det barn man satt till världen. Även om man vill försöka förstå meningen med detta fullkomligt vansinniga så går det liksom inte att acceptera. Han borde ha varit kvar hos er, med er och jag bara hoppas att tiden gör sorgen mer uthärdlig och att någon slags tunn hud lägger sig över det sår ni bär. Å samtidigt som jag skriver det så förstår jag ju att sorgen efter ett barn måste vara det värsta en människa kan uppleva. Ni är fantastiska som ändå lever och fyller detta liv med innehåll från nära och kära! Kärlek till er!

2010-05-17 @ 23:53:08
Postat av: Kia

Anna-Karin och Janne kan ni inte göra som andra att godkänna kommentarer innan.Så slipper ni och vi andra som bryr oss att läsa dom ointelligenta och anonyma idiotkommentarerna.Dom ska inte få yttra sig.Kramar till er underbara fina människor

2010-05-20 @ 21:46:01
Postat av: Gabriella

Varma tankar och kramar till er. Ingen ska behöva uppleva detta ...



Fina Tim, fina familj!



Kram igen!

2010-05-21 @ 22:25:16
Postat av: Pelle

Varma kramar till er alla men ett nytt barn skulle nog vara bra för alla

2010-05-22 @ 00:18:48
Postat av: Johan (Wilmas pappa) Lövgren

Hur *** kan man fortsätta tjata om barn efter det Janne skrev?????? Fattar du inte eller??? Det är inget allternativ!!!!! Pelle? Kunde du inte hitta på något bättre?

2010-05-22 @ 11:56:13
Postat av: Anonym

haha ja det finns människor till allt . att man ens har mage att säga något sånt , och att det kommer från någon som inte ens vågar skriva vem det är ? skulle skämmas om jag vore du , du lider förfan inte av det så varför ens lägga sig i ? men du verkar lida av andra saker . fan va trött jag e på folk som inte har människo vett för 5 jävla öre . hoppas att du fattar hur jävla onödigt det där va ? hade jag vart du skulle jag be om ursäkt , även om det inte spelar någon roll . till patetiska nollan som inte har något annat att göra än att skriva vidriga saker till underbara människor som er !

2010-05-23 @ 13:18:24
Postat av: Anonym

och det va jag ( Sara ) som skrev den kommentaren sist

2010-05-23 @ 13:20:07
Postat av: Lena

Jag kikar in varje dag och läser lite i denna fina hemsida. En stor kram till er alla och en varm och kärleksfull puss på pannan till fina Tim som finns i mina tankar.

Lena

2010-05-23 @ 18:59:52
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: marie wettergren

Åh Anna vilka bilder fina som bara den på en underbar kille som jag bara kände via er blogg.Men han lyckades att stjäla en del av mitt hjärta ändå.

2010-05-28 @ 21:38:30
Postat av: peggy

Ville bara önska en fin sommar, hoppas ni får det gott i solen var ni än är.

kramar

2010-07-06 @ 22:18:51
Postat av: Maria Henriksson

Kära ni. Ett år och mer därtill. Jag är en av de som glömt bort att bloggen fortfarande finns. Förstår att trots ett år har sorgearbetet bara börjat. "Sorgen efter ett barn tar aldrig slut, man får hitta sätt att leva med den" sa en person jag känner som också förlorat ett barn. Jag förstår att det är det ni jobbar med. Tänker inte bry mig om att kommentera de dumma kommentarerna mer än att jag hoppas ni kan strunta i dessa och fokusera på alla fina ord. Nu har ungefär halva sommaren gått och ni verkar ha en fin sådan. Jag uppskattar alla fina bilder ni lägger upp. Johan är verkligen en stilig ung man! Stor kram till er alla.

2010-07-17 @ 11:09:26
Postat av: Hjördis Karlsson

Kära vänner jag lider med er ,av folks dumma kommentarer.för jag vet.Vi miste våran dotter på Estonia .Sorgen bär man alltid med sig.De lärde säger att det är 1 sorgeår.De vet inte vad de talar om.Det är16 år sedan vår dotter dog.Det gör ont ännu.Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får kraft o styrka att orka.Njut av Johan han är det finnaste ni har.Kram Från Hjördis.

2010-07-25 @ 14:01:53
Postat av: Janine

Hej, jag sökte på google ''jag fick medulloblastom'' ville se om jag kunde få kontakt med andra som också haft samma sjukdom som mig själv..Kikade runt i din blogg och skrollade ner så ser jag att din son gått bort..Vad hände? jag var 15 när jag fick besked om att jag hade en hjärntumör som va 2 cm i lillhjärnan. Fick också gå igenom strålning&cellgifter.2009 hände det här och jag är nyligen ''friskförklarad'' sen i mars i år.

2011-09-17 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback