April måndag

Go morron!
Just nu sitter Tim & Janne på sjukhuset och väntar på blodprovsresultatet.
Vi skulle ju ha startat cellkuren förra måndagen men med för lite med trombocyter i blodet gick det inte så Tim fick en påfyllning av detta. Så om allt ser okej ut i dag blir det start med sprutor och tabletter i dag.
I lördags var Janne & jag på en hjärntumörsträff på ALB.Lättare stämmning den här gången faktiskt, eller är det vädret ja va vet jag.
Pratade med en familj om deras tonårs dotter som också har en tumör, de har fått 2 år av läkarna.
Då brast det, tårarna bara forsade nerför kinderna. Livet är så in i helvete orättvist.
Jag HATAR den här förbannade cancern. Inte nog med det lille Wille 1½år blev en söt liten ängel i torsdags.Lider verkligen med föräldrarna. De har oxå en hemsida men jag finner inga ord och vet faktiskt inte vad jag ska skriva.*får dåligt samvete* Sitter bara och gråter när jag läser deras blogg.USCH!!
Tim och Johan var hos kusinerna då vi var borta. Det gick galant, Tim var lite nojjig att sova borta men när vi kom och hämtade honom sa han att han kunde göra om det :). Min lille plutt..
Tack Yvonne för att du tog hand om våra älsklingar.
Samma lördag kväll var vi bjudna till Linda & Vikor på lite fest. Kan ju bara meddela att det blev en mkt blöööööt fast och att jag mådde som jag förtjänade i går- jag ska aldrig dricka igen! ;)

Har mailat ut till klassen att de som vill följa med Tim till sjukan får gärna göra det. Kan vara bra för dem o se vad det är Tim verkligen går igenom.Inte lätta saker direkt!!
Tim mår rätt bra nu , har gått upp i vikt till 34.8kg...jooo det är sant. Men matlusten är inte lika stor nu när han slutat med kortisonet. Åh vad jag älskar denna goa kille.

Nu ska jag sortera massor av tvätt, säkert en 8 maskiner *blaaa* nån som vill hjälpa till kanske ;)?
Ha en skön vårdag!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback