Öppnar paket på min 9-års dag.

Öppnar paket på min 9-års dag.

Tjena hej!
Anna Karin här, nu har jag äntligen fattat hur man gör för att skriva lite i bloggen...tog sin lilla tid ;)
Skönt att vara "fria" från sjukhuset den här veckan.Blir däremot mycket nästa. Då är det både sprutor *usch* och tabletter.Måste ändå säga att Timpan är otroligt duktig, han klagar aldrig.Själv skulle jag behövt stesolid typ varje dag om det var jag som skulle få de där sprutorna.Just nu mår Tim kanon, han ska gå till fritids för första gången på länge, en heldag.Han behöver den sociala biten, blir lätt att han klamrar sig fast vid oss hela tiden.Igår var han ute o cyklade med Simon & David, två klasskompisar-kul.Johan har varit sjuk med faber o super snorig men vi kör en testdag på dagis ändå idag.De ringer om det inte funkar o de skulle ha lite påskmys  har jag för mig.
Janne ja va ska vi säga om honom då....*tänker* jo han mår rätt bra,han har iofs ont i ryggen så han pratar om att gå till en kotis.Jag har ju fortf mina ga eländiga krämpor men va är det mot Tim´s kamp.
Jag har en idol, en beundransvärd liten 9-åring, min son min kämpe Tim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback