1 maj 2006

Jaha ja då var det redan maj månad. Idag har det blåst som in i 17, fick tom ta ner lycktorna på balkongen.Tim och Johan har varit ute o cyklat i ovädret.
Sen bar det iväg till Globen för att kolla på hockey. Pappa Janne och Jonas från hockelaget  och hans mamma Marina följde med denna gång.
De fick en loge fylld med godsaker. Finland van över Tjeckien. Tim hade ju köpt en Sverige rygga förra gången som tyvärr var trasig i blixtlåset, nu fanns det inga nya så det blev pengarna tillbaka.
Johan var hemma o lekte med bilarna...som vanligt.*S* vad vore livet utan bilar för Johan?!
Jag fick ett ryck o rensade ur sko garderoben, till min förvåning hittade jag 13 par skor som var Tim´s. Jissus va skor den grabben har.Hmm. Så nu ska han få prova och se hur många han kan ha.
Tvättstugan lockar...inte, men va gör man? Vill så gärna ha en egen men vart ska den få plats? Nån som har nån idé?

I morgon är det sjukhus dax igen.Först är det provtagning 8:45. Klockan 10:45 ska vi träffa läkaren och få svar på proverna, måtte värderna ha gått upp!!
Vill att alla dumma celler ska dö för gott den här gången.
Många frågar oss hur prognosen ser ut för Tim, men vi har inte tagit reda på det helt enkelt!
Skulle kört samma lopp i vilket fall som helst så  vi kör utav helsike och ser ljust på framtiden.
Tim har börjat att tappa lite av håret igen, känns inte speciellt kul. För övrigt mår han helt okej.

Tänker så mycket på lille Wille som blev en ängel. Jag har fortfarande inte skrivit i deras gästbok. Finns inget "bra" och skriva tycker jag. Han finns i mina tankar dagligen!

Vi längtar till juni då vi äntligen får vår efterlängtade semester -  Mallorca
Håll tummarna att vi kan åka nu bara,

Stor kram!

Älskar Dig TIM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback