Tisdag den 28 augusti 2007

3 dagar kvar på sommaren, ja vad säger man?! Är det bara jag som undrar vart sommaren tog vägen, jag är så besviken. Ingen av oss har badat här i Sverige i år, vi som brukar vara ute vid Hökis flera ggr per vecka annars.
 Men nu är det slut på det roliga, nu väntar rusket kylan och mörkret.Jag är ingen höst eller vinter person, visst är det mysigt med tända ljus o så men jag vill ha långa ljusa kvällar och soliga mornar.

Tim har gått i skolan idag, igår var han hemma helt utmattad och trött. Janne fick inte upp honom hur mycket han än försökte. Det blev en stor stor omställning att börja i fyran, De har redan haft 3 läxor och 3 som väntar den här veckan.Mycket som skall läras utantill och som är svårt för Tim.Vi får se hur det går den här veckan annars får vi dra ner på hans tempo. Han som tyckte det skulle bli så kul att börja skolan, och nu tycker han redan att det är motigt, stackarn.

Han har fått så mycket uppskattning för sin sång på hemsidan och det är så kul. Han behöver höra att det är bra !! Själv är jag grymt imponerad av att han bara vågade sig in i studion. Tim Du är min hjälte.

I morgon ska jag på massage på Axelssons för mina spända axlar. Hur skönt är inte det på en skala....
Jag är så stel att jag tom har ont i käkarna. Reeeelax! Lättare sagt än gjort.

Är lite besviken på alla som säger att de är inne på Tims hemsida men som inte skriver nåt i gästboken, det behöver ju bara vara ett litet hej!! Enklare än så är det inte!
Så nu har vi löst det här problemet ..eller hur...

Vi var på Grönan i söndags med kusin Emil och faster Yvonne. Tim är inte lika åkgalen som för ett år sen.Själv klarar jag inte av att åka nåt fast jag skulle gärna vilja.

Nu är det tajm för lite sömn, håller alla tummarna som går o ber om all hjälp vi kan få från alla håll att vår lille kille ska bli frisk och kan få börja leva ett normalt liv som alla andra friska 10-åringar.

Tim vi älskar Dig så!
image185

Kommentarer
Postat av: Lena E

Här är en som är och hälsar på Tim och beundrar honom och håller mina tummar och tår för honom!
Var gång jag rör vid mitt Hope-halsband tänker jag på dom barn som kämpar så...
Kramen
Lena i Malmö, mamma till Zeb

2007-08-29 @ 10:23:46
Postat av: Åsa

Hej Tim!! Såg korten på dig och Gustav på hans hemsida. Vad fint du sjunger Tim!! Kämpa på Tim, du klarar detta. Åsa med ett Hope-halsband från Skåne.

2007-08-30 @ 15:21:53
Postat av: Josefine

Vilken härlig bild!
Kämpa på Tim, du ska bli frisk! :)

2007-09-05 @ 20:14:01
Postat av: Anonym

Kämpa på !

2007-09-06 @ 21:28:23
Postat av: Heidi

Kämpa på Tim!! Du ska klara det här! Tänker på dig varje gång jag tar på mitt hope-halsband!!
/Heidi

Postat av: Fam.Holmgren

Hej Timpa & fam.Ahlgren. Vill bara skicka en liten hälsning till Er och särskilt till dig TIM hoppas du mår bra och kämpa på. Vi tänker på dig, vi köpte ett HOPE halsband fått mycket beröm för det då går tankarna till dig/er. Ta hand om Dig/Er och HOPPAS du blir FRISK. Kramar Fam.Pontus Holmgren

2007-09-20 @ 20:28:11
Postat av: Stephanie.H

denna blogg berör. tänker och ber för Tim!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback