God Jul & Gott Nytt År

Så var det dan före doppardan... o till råga på allt var Janne tvungen o skjutsa in mig till närakuten på söder. Där de konstaterade att jag hade bihåleinflammation. Inte undra på att jag har haft ont i skallen. Men penicillinet tar väl en tre dar på sig o verka.... och inte nog med det Johan fick sin kur i går mot öroninflammation! Familjen Piller!

Tim mår rel. bra, han har fått en till EP medicin för sina kramper och den har gett bra resultat hittills! Han är ganska trött,men vem är inte det dessa tider?
Vi vill passa på och tacka alla som skriver på sidan det är alltid lika kul.
Vi önskar er en lugn o skön jul med mycket avkoppling.
Hej hej från familjen Ahlgren.

Kommentarer
Postat av: Ia

Hejsan!
jag är alldeles ny här hos er....hittade hit via ett inlägg på Irmas sida....vad skönt iaf att Tim mår skapligt!!
Ni får ha en jättefin jul....kramar!!

2007-12-23 @ 22:01:02
Postat av: Therése

God jul!

Kram!

2007-12-24 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback