Typiskt va.... vilken bra start på julafton

När klockan var halv tolv i natt (23:e) så fick Janne åka in med Tim till ALB. Han hade 39c feber o var blek och hängig. Där fick de tillbringa natten medans Johan o jag var hemma o kurerade oss. Huvudvärken har inte gett med sig o det lär bli en lugn afton. Johan frågar när tomten kommer varje kvart. Jag svarar att han kommer efter middagen, varav Johan klämmer i sig en macka o svarar NU har jag ätit , nu kommer tomten! *S*
Tim har precis kommit hem (13) o ligger i vår säng o sussar. Han ser verkligen inte frisk ut. Stackarn. Frågade om han ville skjuta upp julafton ett par dagar till vi alla är piggare o kryare men icke..han ska fira min kämpe.Han har fått antibiotika som skall tas 3 ggr per dag o vi får hoppas att den har effekt.
Ja det får jag inte glömma, när de väckte Tim i morse på sjukan så fick han en jätte fin julklapp  till frukosten - en PSP med Fifa 08 spel  till. Tänkt vilken klapp. Gissa om hon blev glad. Tack Q84! En bra start på en jobbig dag!
Nu ska jag göra mig i ordning för vi ska åka ut till Kungsängen o fira julen.

Tänker på Irma o hennes familj lite extra idag. Ni klarar det här!
Önskar alla en riktigt God Jul

Kram!

Gästboken finns på : http://hem.bredband.net/b333120/guestbook.html?a=s&i=g40-04719-e5
image204
God Jul önskar Tim & Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback