Fars dag!

Idag har Tim varit på Globen o tittat på Monster Jam med killgruppen. Janne fick följa med som extra vuxen. Synd att inte Johan fick följa med han som verkligen älskar bilar.Johan o jag strosade runt i centrumet medans vi väntade. Hittade en jätte fin jacka till Janne som han fick i farsdagspresent!
Tim tyckte att det var kul o se alla bilarna som Gravedigger och Batman mf, nästa killträff ska de ha glassprovning.Gissa om jag är avis! Mmmm glass! image193
Tim träffade Rami Shaaban i kön på Mc, de hälsade på varandra och han frågade hur Tim mådde! :)
Träffade även Helene och Susanne, de har oxå killar som har/haft hjärntumör. Vi satt o pratade cancer medans Johan åt på Mc Donalds.
På måndag ska Tim till Endokrinin för att mäta sig. Ja han har verkligen vuxit sen vi var där sist så de lär bli positivt överraskade.
På tisdag ska jag följa med Tim till skolan som ska på utflykt, det ska bli intressant.
Onsdagen ska vi slänga "pengarna i sjön" på bilservice, ja det känns verkligen så.
Fredagen avslutar vi med att ta sista Temodalen, uppehåll på cellgifter i en vecka- sååå skönt!
Jag vill så gärna att Tim ska bli frisk, gör ont i mamma hjärtat när jag tänker på att det kan gå åt skogen.
Vet inte vad jag tar mig till då... image194
Tankarna sattes igång igen efter en långt tids frånvaro när jag var på farfars grav häromdagen. Det är så fridfullt på kyrkogårdar tycker jag. Farfars grav ligger ljust o fint på skogskyrkogården. Jag o Elina knallade lite längre in o tittade på alla gravar, vissa var makabra andra vackra. Ryser av bara tanken om min prins ..näe det här ska gå bra!
Nu ska jag äta köttgryta med ris.
Ha en härlig vecka och var rädda om varandra.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Susanne Ottosson

Anna-Carin, man får inte tänka om... Tänk om...iaf inte i en negati betoning.
Bara i positiv, tänk om ni inte fått era två underbara söner? Tänk om ni inte hade kunnat leka och mysa med? Tänk om ni inte hade varandra i familjen?

NI är starka allihoppa! Stolt över hur ni klarar av allt i er vardag.

Brukar ofta tänka på er, eller främst Tim. NU när jag pluggar och man känner att det är mycket i skolan och man är nervös för tentot, så brukar jag tänka det är bara en tenta jag kan göra om den...

Ha det bra!
Kram på er!
/Susanne Ottosson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback