Höstlov

Hej på Er,

Då var det dax för höstlov för dem som går i skolan. Tim har mest varit hemma o tagit det lugnt. Igår var vi på skolmässan i Älvsjö ett par timmar. Tim fick med sig en massa snygga pennor hem.
Idag var han med Janne på jobbet  ett tag, de käkade lunch ihop - pizza såklart!

Jag har varit hemma o bakat bullar, testade ett nytt recept men tror jag fortsätter med mitt gamla hedanefter.
Ibörjan på veckan fick Tim ett brev från Jenny ,en tjej söder  om Sthlm. Hon hade skickat med bilder på sin dvärghamster.Det gjorde Tim glad. Tänk att ta ett sånt iniativ  när man inte är så gamal.Tack!

Ja vad har hänt mer... Tim har startat sin Temodal kur iallafall fast en vecka sent. Inga fler läkarbesök inbokade eller nåt överhuvudtaget för den delen..lite konstigt om jag får säga min mening... men det ska väl vara SÅ!
Den 17 nov är det hjärntumör träff igen, vi har anmält oss nu återstår bara barnvakt 4 timmar. Nån frivillig???
Näe jag tänkte väl det...

I morgon fyller Janne år, vet inte om vi ska fira eller inte. Om han får bestämma blir det inget. Men det är ju sååå trist! Tänkt att det var ett år sen jag hade överraskningsfesten.Tiden flyger iväg. Tack o lov ibland...

Johan har haft pirat tema på dagis idag, han var så fräck när han gick till dagis i morse. Han hade på sig en Pirats of the carabien..(stavas que?) kläder. Grymt cool!

I morgon fredag kommer Victor från Tims gamla klass hit och sover över, det ska bli kul. De ska kolla på hockey Dif-Mora på lördag.Hejja Djurgården!

Jag måste ta tag i min värk i axlar fötter o händer... är det nån som känner nån bra läkare?
Nu ska jag ta hand om äppelmoset... som står o puttrar på spisen.

Kram!

Åh om Du Annika läser det här..ge inte upp.. S klarar det här ska du se!
image192

Tim & Johan i Bandängen sep 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback