Håll tummarna!

För i morgon ska Tim göra magnetröntgen. Vi åker in till halv åtta för att sätta nålen sen är det röntgen fram till 10. Vi lär bli där till sextiden för Tims ska vara med i en studie om kontrastvätskan som han får i sig. Så dagen lär bli lång, han ska även lämna en massa prover. usch o fy.
Så snälla håll alla tummar som går, gärna tår  för att tumörerna har minskat. Snälla gode Gud gör Tim frisk. Klarar inte av det här, han måste bli frisk igen, bara tanken på att förlora mitt älskade barn gör mig så förtvivlad arg och så fruktansvärt ledsen. *tårarna rullar ner från min  kind* Snälla snälla  snälla gör så att bilderna ser bättre ut än förra gången!

Tim har varit hemma från skolan idag med huvudvärk, inte alls bra! Hoppas att det bara är "vanlig" värk o inget annat!

Tim mitt älskade älskade barn, mamma älskar Dig!

Cross fingers!!
oxo
image189

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag lovar att hålla alla tummar och tår att det går bra för Tim. Jag måste bara säga att jag älskar mitt HOPE halsband. Sköt om er nu och lycka till. Massor med kramar till er. Anette

Postat av: Sarah

Hoppas det går bra på magnetröntgen. Tänker på er.

2007-09-26 @ 19:43:43
Postat av: Boel

Hej!
Vi håller tummarna.
kramar i massor
Boel, Stefan, Marie och Christopher

2007-09-27 @ 08:30:05
Postat av: Therese Hedman ÄNGLAMAMMA till william

Hur gick röntgen ? Vågar nästan inte fråga... men hoppas av heeela mitt hjärta att tumören minskat ! Många kramar Therese m familj (gotland)

2007-09-27 @ 10:49:31
URL: http://www.williamhedman.dinstudio.se
Postat av: Lisa

Håller alla tummar vi har..

2007-09-27 @ 13:42:43
Postat av: Mamma Anna Karin

TACK TACK TACK för alla fina tummar o tankar!
DET värmer ska ni veta!
Kram!

2007-09-27 @ 17:44:50
Postat av: Eva Lundström

Hej Anna-Karin!
Oh, vad glada vi blev över resultatet av Tims röntgen! Hoppas att ni nu kan njuta av en väbehövlig semester på Sardinien.
Vet att mormor och morfar kommer att ta väl hand om barnen när ni är borta.
Kram
Eva o Tomas

2007-09-27 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback