Gud, varför lyssnar Du inte???

Jag vet inte hur jag ska skriva det här, det får bli som det blir.
Dagen har gått bra, operationen gick fint. Nu över till det JÄVLIGA
Pratade med läkaren nu på kvällen o han berättade att nästan hela hjärnan är full med tumörer o hinnor, de har stålat de ställen de kan nu. nu är det bara vänta o hoppas men det ser mörkt ut för Tim ramtid..

JÄVLA HELVETS SKIT vill jag bara skrika.. jag hatar det här. Varför?? Varför mitt barn? Han är mitt allt! Ta inte det ifrån mig-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Nu vet ni....

Kommentarer
Postat av: Boel

Kära vänner!

Vad ledsen jag blir, hade verkligen hoppats att allt skulle vara annorlunda. Tänker på Er allesammans.
Krama om allesammans och framför allt Timpa.

Hälsningar
Boel o Stefan

2008-04-24 @ 20:40:01
Postat av: Moa

DET FÅR INTE BLI SÅ! fan, det såg ju så bra ut i januari, hur kan det bli såhär helt plötsligt? :S
nä fan nu ska strålkniven och cellgifterna få bort skiten! det MÅSTE gå! Tim har så mycket kvar i livet!

Postat av: Carin

Jag håller fullständigt med dig, vilken j-vla skitsjukdom cancer och då kanske framför allt hjärntumörer är. Känner så väl igen den totala panik och maktlöshet som döljer sig bakom dina få ord. Snart har det gått fyra år sen cancer-fanskapet tog vår son från oss, under dessa år har jag sett monstret ta flera underbara fina kämpar. Ord finns inte som räcker för det man känner. Jag har följt er blogg och hoppats och varit glad med er när ni har fått bra besked, att Tim skulle vara en av segrarna, inte så här, inte såna här besked. Det är fel, så fel.

2008-04-24 @ 20:58:55
Postat av: Jenny

Va tråkigt att höra, tänker på dig Tim!
Många kramar från Jenny

2008-04-24 @ 21:03:11
URL: http://jjennii.blogg.se
Postat av: Helene, Ivars mamma

Jamän herregud...usch vilken panik. Men hallå! Någon gång måste ju miraklet ske...tycker att det är dags att det sker nu! Imorgon är vi ju inte på ALB planerat, men jag kommer gärna in om ni behöver sällskap, det kändes skönt att umgås idag hursomhelst.

Här och nu, det är det som gäller.

Kramar om er, ring!

Helene

Kramar om er,

2008-04-24 @ 21:23:55
Postat av: Johanna

Nej nej nej :-( Lille Tim.... söta du!!! Varför alla dessa jäkla tumörer. Fan oxå *ledsen*

Det gör ont i hela mig om detta beskedet, så jag kan bara ana smärtan ni alla har, smärta, rädsla, ångest och panik...

Barn ska inte få cancer, de ska vara friska pigga och busiga

Största kramen Johanna

2008-04-24 @ 21:34:12
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Anette

Jag håller med JÄVLA SKIT CANCER. Jag håller i allafall alla tummar för att allt ska gå bra för underbara TIM.
Många kramar Anette

2008-04-24 @ 21:47:20
URL: http://nenne68.blogg.se
Postat av: Therése

Kära familj! Vad säger man.. Medkänsla, ledsamhet, frustration, ilska, vanmakt, hopplöshet.. Jag lider med er - det ni tvingas att leva med är fruktansvärt men ni får inte ge upp! Inte ännu! Timpa mår "bra" just nu och det är det ni ska bry er om här och nu. Det andra får komma sen..

En dag i taget.. Sjukdomen har backat förr och vi måste tro att den gör det igen.

Kramar i massor från en medmänniska.

2008-04-24 @ 21:54:11
Postat av: susanne

Blir så himla ledsen när jag läser detta! :( Förjävligt vill bara kunna hitta något som tar bort dem "duma prickarna"!

Tänker på er!!!
KRAM!

2008-04-24 @ 22:00:29
URL: http://susanneottosson.blogspot.com
Postat av: Perre

Ja, va f_n säger man, ledsen, ilsken. Skit är det.

2008-04-24 @ 22:01:23
Postat av: Cecilia & Mira

F*n hatar cancer.....lömska dumma dumma sjukdom!!!
Har inte skrivit tidigare men har följt er ett tag... var så glad för beskedet i Januari.också nu detta skit besked...... Min dotter var kompis till Matilda Färemo.
Hoppas att det vänder igen... Tim är stark och har vändt det innan så kom igen ooch visa cancern att den inte hör hemma bland barn!!!!

2008-04-24 @ 22:21:29
URL: http://misstique.blogg.se
Postat av: Maria

KRAM

2008-04-24 @ 22:28:08
URL: http://groups.msn.com/OliviaSamuel
Postat av: Therese ÄNGLAMAMMA till William

Kära Kära ni ! Vet att ni inte gett upp hoppet... in i det allra sista så finns hoppet där även om förtvivlan tar över o gör en galen emmelanåt... Tänker på er.. och sänder styrka o kraft, så mycket jag har! Tänder ett ljus bredvid Williams ikväll..för eran Tim... Måtte allt gå vägen.. Måtte er älskade son bli frisk ! Va rädda ome r ! Kramar Therese ifrån Gotland !!!

2008-04-24 @ 22:33:37
URL: http://www.williamhedman.dinstudio.se
Postat av: Stina i Umeå

Denna äckliga vidriga fruktansvärda sjukdom!!!!! Jag blir så ledsen för eran skull, det såg ju så positivt ut i januari.... Jävla skiiiiit!!! Tim jag tänker på dig och din familj, och vad som än händer så är du en hjälte - helt enkelt en superhjälte!! Vi är många som beundrar dig! Ge inte upp!!

Stora, varma, innerliga kramar och tankar till er!/Stina

2008-04-24 @ 22:58:56
Postat av: Kristina

Hoppas ni får lite sömn i natt.Och om mina tankar kan ge er ett uns av styrka så känns det gott.
Ingen skulle behöva gå igenom det ni gjort och gör nu.
hälsning från en läsare

2008-04-24 @ 23:09:51
Postat av: Maria ÄNGLAMMAMA till Christian

Skickar mycket styrka och kraft till er, hoppet är det sista som sviker. Vi vet att ni kommer hitta en inre kraft att ta till.Vi tänker på er och Tim och tänder ett styrke ljus här hemma i Skogås.
Många kramar Maria & Anders

2008-04-24 @ 23:30:19
URL: http://www.christiantrapp.dinstudio.se
Postat av: Linda

Känner inte er men har följt er via boggen ett tag...vet inte vad jag ska skriva mer än att jag verkligen tänker på er. Livet är verkligen orättvist ibland

2008-04-25 @ 08:21:36
Postat av: Kerstin

Det är så
fruktansvärt hemskt!!!

2008-04-25 @ 08:36:37
Postat av: Monica Ringqvist

Nej! det var inte DET som dom skulle säga:-(
Jag hoppas att det är nu ett mirakel ska visa sej och att Tims tumörer ska försvinna helt.. Vilken otroligt gäckande sjukdom, jag hoppas ni lyckas komma ifrån den

Många styrkekramar till er familj!!
Monica RIngvist

2008-04-25 @ 10:34:55
Postat av: Tina

Vi känner så med er. Tyvärr känner vi igen oss alltför väl i det ni går igenom. Önskar att Tim ska få må så bra han kan, så länge som möjligt. Stor kram till er från oss. Tina o Thomas

2008-04-25 @ 13:00:00
URL: http://www.irma.snabber.se
Postat av: Jenni

Anna-Karin,
tankarna går till er hela tiden, fy faan för denna jävla cancer!!!
Vi är med er, vi finns här.
Kramar Jenni Markus o flickorna

2008-04-25 @ 16:29:02
Postat av: cecilia

Åhh,,vill bara säga att jag tänker på er,,,och er fina Tim...Styrka från mig till er
kram cecilia

2008-04-25 @ 17:12:16
Postat av: Jossi

NEJ!
Finns inte så mkt som hjälper antar jag med mina ord men jag vill bara säga att ni finns i mina tankar HELA tiden. JÄVLA CANCER!
Kramar!

2008-04-25 @ 18:43:42
Postat av: Anna

Mina tankar finns verkligen hos er.

2008-04-25 @ 19:56:05
Postat av: Majvor

GE INTE UPP den där skitcancern ska inte vinna
MIRAKEL SKER OCH NI ÄR SÅ MYCKET VÄRDA DET SÅ DET SKA BARA SKE
Tänker på er

2008-04-25 @ 20:15:42
Postat av: Marie

Nej så jobbigt håller alla tummar för att allt ska gå bra.
Jag känner ej er och ni ej mig men jag följer er kamp. Vår dotter har haft leukemi så vad det innebär att att ett sjukt barn vet jag även om vi ej haft det så här tufft. Kram

2008-04-25 @ 21:46:11
Postat av: Frank

Hej Tim. Mamma och jag tänker på dig varje dag..

Hoppas du och jag kan spela dataor spel nån gång

Håller tummen för dig Tim

Hälsar Frank med mamma Mia

2008-04-25 @ 22:53:51
Postat av: Lotta

Känner så med er.

2008-04-25 @ 23:00:04
Postat av: Frans

Jäv.la cancer så orättvist.Håller tummarna för er och hoppas allt ska gå bra.Kramas och var rädda om varandra för livet kan vara kort.

2008-04-25 @ 23:13:08
Postat av: Lena E

Blir så ledsen när jag läser här idag...
Skickar alla mina styrkekramar till ER allesammans!! Speciellt till lille Tim!!

Lena, i Malmö

2008-04-25 @ 23:21:42
Postat av: Maria i Vagnhärad

Oh den j..la cancern, varför...
Kramar till hela familjen.

2008-04-26 @ 07:26:45
Postat av: Rita

Jag är så ledsen! Så vidrigt grymt! Vedervärdiga sjukdom.... finns inga ord..

2008-04-26 @ 13:46:26
Postat av: Sebastian

Tänker På Er och Hoppas med all kraft på det Bästa.

2008-04-26 @ 14:05:45
Postat av: Anna (pandan i 6:års)

Hej Tim!
Jag vet inte om du kommer ihåg (mig?) eller min kille Andreas? Han såg dig idag i Farsta idag.. han ringde mig på en gång och sa att du såg jätte glad och pigg ut =)
Jag vet att du är en kämpe Tim, du kommer klara det här! =)
Hälsa mamma, pappa och brorsan.
KRAMAR

2008-04-26 @ 17:46:01
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Jag ställer mig definitivt vid din sida och skriker jag med. Jä..la sjukdom. Styrkekramar från mig till er alla...
Jag håller verkligen alla tummar.

2008-04-26 @ 19:30:28
Postat av: Anne-Lie

Hejsan ville bara skicka styrkekramar till er alla i massor och till Tim vill jag säga kämpa på med all den envishet jag vet att en 11-åring har inneboende i sig. Med tankens kraft kan man göra mycket jag hjälper dig och det tror jag det finns fler som gör. Kram från Varberg

2008-04-26 @ 20:52:54
Postat av: Tina

Vilken jävla sjukdom varför ett oskyldigt barn så fruktansvärt orättvist!!!Död åt cancer

2008-04-26 @ 23:53:24
Postat av: Birgitta-farmor-mormor

VARFÖR?????????????????
Honungsstyrkta Bamsekramar!
Birgitta

2008-04-28 @ 01:15:19
Postat av: Erica

Hej!
Tänker på er och ta en dag i taget. Världen är inte rättvis och varför skulle just ett oskyldigt barn få det!!!
Massa Kramar

2008-04-28 @ 21:36:02
Postat av: Pernilla

Tittar in om och ger er en STOR styrkekram / Pilla

2008-04-29 @ 07:54:28
URL: http://familjenwiberg.blogg.se
Postat av: Monica Ringqvist

Tänker på er! Hoppas allt går bra för er idag
((kram)) Monica

2008-04-29 @ 08:13:53
Postat av: Patrik (som tatuerar)

Hej Tim!

Jag vill bara krama om er alla i denna svåra tid. Jag tänker på er. Massa kramar från Dalarna.

2008-04-29 @ 15:37:22
URL: http://www.painfulpleasure.se
Postat av: Carina H

Hejsan!

Tänker på er i stort sett hela tiden. Jag har själv tre pojkar. Inget får nånsin hända dom!! Det är ju precis så man tänker. " Han är ju så speciell! Visste det redan när jag såg honom första gången. Jag såg det i hans ögon! "
Försöker förstå hur ni tänker och känner.
Tänk om jag och alla andra som känner för er hade kunnat avlasta era själar för en enda liten stund!
All ångest och all smärta som ni tvingas bära.
Hoppet som man aldrig nånsin vill/får sluta att överge. Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde hjälpa er på något sätt!

2008-04-29 @ 18:21:48
Postat av: Anonym

Hej på er! Vad tråkigt och läsa om resultatet!! Tim, du måste kämpa!! Det får bara itne vara sant!! Mirakel kan händan och jag ber för dig!!! Nu om nånsin borde väl ändå Gud lyssna på en!!?? JAg skickar en massa styrkekramar till hela familjen!! KRAM!!!!

/Heidi

2008-04-29 @ 22:10:07
Postat av: Rita

Tittar in på er sida varje dag nu...hoppas att du ska skriva att det skett ett mirakel. Tänker på er och önskar jag visste någon kur som var bättre än den läkarna har kunnat erbjuda. Förstår så lite av sjukdomen men så mycket om att vara mamma till en älskad son. Jag hoppas innerligt att du och din familj orkar hitta glädjen igen men mest av allt hoppas jag på att Tim ska bli frisk. Massor med kramar från mig och min familj /Rita

2008-04-29 @ 23:18:00
Postat av: Stina i Umeå

Sänder mina ömmaste tankar till er! Vilken ångest ni måste genomlida! Vet inte vad jag ska säga, finns det någon tröst? Önskar så att Tim blir frisk, denne goa fina grabb!! Ge inte upp, ni finns varje dag i mina tankar!

Jättekramar från mej!!

2008-04-29 @ 23:50:32
Postat av: Birgitta-farmor-mormor

Hej Tim hoppas du får en rolig valborgsmässoafton med mycke korv och godis. Bamsekramar från Birgitta.

2008-04-30 @ 12:59:32
Postat av: Jossi

Hur är det med Tim o ni andra nu då? :)
Blir orolig när du inte skriver.. Tänker på er fortförnade!
kram kram

2008-04-30 @ 17:26:02
Postat av: Ellen

Hej Familjen Ahlgren ink Vovven!!
Vi följer er på hemsidan och är så lessna. Tim du är en riktig figther och en sådan go kille. Hoppas nu att du får all hjälp i världen för att besegra det onda tumörerna.
Många kramar från Djursan Ellen Victor och Maja!

2008-05-01 @ 09:07:08
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/18322428
Postat av: KP-Helena

Nej! Åh, vad jag känner med er! Men fortsätt att kämpa, det måste gå!!!
KRAMAR till er allihop

2008-05-01 @ 11:04:06
Postat av: Anders Färemo (Matildas änglapappa)

Tänker på er
/Anders

2008-05-15 @ 07:49:17
Postat av: freja

Varför just du :(



Jag gick i samma skola som han

2010-05-05 @ 15:18:41
URL: http://www.metrobloggen.se/jagarkar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback