JÄVLA SKIT!

Idag var vi på sjukhuset för att få svar på Tims senaste skallröntgen o det visade sig inte bra alls. Tims läkare berättade det vi inte ville höra.Den lilla tumören som visade sig i januari har vuxit o det har tillkommit fler o dessutom har de hittat spår i storhjärnan.Säger bara JÄVLA SKIT.Jag ville bara kräkas när han hade berättat.
Hur mycket ska man orka??? Nu får det vara nog! Magen vänder sig ut o in, vill bara spy! Vi fick en akut tid på Bup i eftermiddags, det var skönt. Har gråtit o gråtit bland alla "ovetandes" medmänniskor,har haft gråtfejjan på hela dagen men orkar inte bry mig. F*n va less jag blir! Livet är så orättvist mot min älskade Tim, som har tröstat alla oss andra under dagen. Han stålsätter sig verkligen, allt för att inte börja gråta o tappa kontrollen. Det är så han vill ha det, killen min. Det värker så i mitt hjärta, vet inte vad jag ska göra eller ta mig till.... vill bara skrika : VARFÖR???
Näe nu ska jag ut o gå med jycken ett tag, måste tänka, tänka glada o positiva tankar.
Hej så länge!

Kram
En Gråtandes Anna Karin

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Skulle precis skriva ett inlägg om att du är inbjuden att delta i min tävling.. men det kändes inte så angeläget längre..
Hoppas att det går bra!

Postat av: Anonym

Kramar, jag tänker på er.

2008-04-03 @ 18:53:54
Postat av: Moa

MEN NEJ! FAN ALLTSÅ!
vad är nästa steg nu?

vad bra att ni fick en akuttid på bup fixad så ni fick prata med någon, FAN ALLTSÅ!

KRAM

2008-04-03 @ 18:56:08
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: allicen

Önskar att det fanns nått man kunde göra för att hjälpa...

2008-04-03 @ 19:00:47
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Tina

Blir så ledsen när jag läser detta. Har varit inne på er sida varje dag sen mr-en gjordes och hade såklart hoppas på ett bra resultat. Lider med er men hittar inga uppmuntrande ord. Blir så rädd och tänker, inte ett barn till som inte blir av med sina vidriga tumörer. Fan också. Kram från Tina, Irmas mamma

2008-04-03 @ 20:05:13
Postat av: Jenny

Blir så ledsen när man läser. önska det fanns
något man kunde göra för att hjälpa.
kram jenny

2008-04-03 @ 20:23:37
Postat av: Maria

NEEEEEEEEEEEEEJ! Vilket jävla skitbesked. Hur MÅR Tim just nu? Känner han av det själv? Vad tänker han? Fick ni nån ytterligare hjälp eller vad var det för besked in fortsatt behandling, vad säger dem? Förstår att det är många tankar som måste samlas ihop nu. Många ytterligare kraftsamlingar för att han ska vara så pigg som möjligt och orka.

Och hur hur mår Ni???? Det här är ju på nåt sätt vad man är så jävla rädd för hela tiden. Varför? Men man måste nå botten för att börja klättre uppåt säger dem ju. Måtte detta nu vara botten och att ni kan få börja klättra igen.

Kramar
Maria

2008-04-03 @ 21:41:13
URL: http://groups.msn.com/OliviaSamuel
Postat av: Pernilla

Ush,neeej !
Har tänkt så på er under veckan som gått..
Detta besked vill ingen höra!
Ledsen för er skull
;-(
kram / Pilla

2008-04-03 @ 21:50:49
URL: http://familjenwiberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Stackars, stackars er. Det är verkligen oerhört tungt för er! Ja,jag önskar att jag kan göra något för er, men jag känner ju inte er men jag tänker mycket på er.

2008-04-03 @ 21:55:36
Postat av: Anna Karin

Ja han är NÄSTAN som vanligt, han håller modet uppe.Vi åker bergodalbana, gråt o skratt blandat i en jädra blandning, allt för att hålla modet uppe.
Vad gäller fortsatt behl vet vi inte nåt än, vi vet mer nästa torsdag vid 12! Vet iallafall att Temodalen o Vepesiden ska bytas ut. Självklart är man rädd - konstant!!!!Man tänker på det man inte vill tänka!Fast jag VILL INTE tänka på det, det gör så ont , så fruktansvärt ont.
Skulle in o köpa "vårt" the idag men det ar ju slut, kommer in om en vecka tidigast! *suck* ska försöka hitta sånna kapslar stället fast det tar väl lika lång tid det.*muttrar*
Ojojoj säger jag bara...blä va man mår päck!

Tina!
Jag har tänkt på er så så mkt sen julafton,har ringt ett par ggr utan svar.Tro inte att jag glömt er, ni finns i våra hjärtan o tankar varje dag. Irma o Tim har ju gått igenom precis likadana behl. Är sååå rädd!Vill inte!
Skulle gärna prata nån dag då Du orkar.

Kram till er alla som håller vårt mod uppe
Det betyder så mkt!

2008-04-03 @ 22:02:58
URL: http://hem.bredband.net/b3331
Postat av: sofie

Mina tankar hos er, hoppas att allt går bra för Timpa:)

2008-04-03 @ 22:12:01
Postat av: Boel

Vad ledsen jag blir, tänker mycket på er fast jag inte skriver så mycket, men tankarna är ofta hos Er alla.

kram
Boel

2008-04-04 @ 08:02:18
Postat av: Anette

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... jävla skit!

Vi bara krama om er ordentligt och länge.
Massor med kramar Anette

2008-04-04 @ 08:03:48
URL: http://nenne68.blogg.se
Postat av: Helene, Ivars mamma

Hej goa ni.
vad säger man. Jäkla cancer. Goa duktiga Tim och alla andra i
familjen. Nu hoppas jag att Stefan och gänget i nätverket slår sina kloka huvuden ihop och hittar någon raketmedicin...Måste måste! På något vis tar man för givet att "nu kan inga fler barn dö"...Någongång skall man väl ha forskat klart och löst gåtan?????


Anna Karin, hör av dig när du orkar och vill träffas eller prata. Jag finns här!

Kramar om er!

Helene, mamma i medulloblastomvärlden

2008-04-04 @ 08:12:27
Postat av: Sandra

Fan också! Varför kunde inte den positiva vändningen från i januari fått hålla i sig?? Skickar mycket styrka och kramar till dig som är så stark och modig, Tim!

2008-04-04 @ 08:52:14
Postat av: Anna

Mina tankar finns verkligen hos er. Livet är verkligen inte rättvist. Önskar verkligen att det fanns något man kunde göra för att hjälpa... Ta hand om varandra och keep on fighting!

2008-04-04 @ 13:27:52
Postat av: Majvor

Tänker på er och försöker skicka all positiv energi jag bara kan. DET SKA VÄNDA och ni är så mycket värda det så det ska bara ske. Många stora kramar till er alla.

2008-04-04 @ 16:40:18
Postat av: Heléna i Umeå

Jag tänker på er.. *kramar om*

2008-04-04 @ 16:53:09
Postat av: Jossi

kan inte säga så mkt, men jag TÄNKER massor på er! Bara så ni vet.

2008-04-04 @ 16:54:58
Postat av: Mysan

nu gråter jag också.

2008-04-04 @ 17:37:26
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Tina

Hittar inte ditt nummer. Kan inte du maila mig det så kan jag ringa dig. Kram Tina, Irmas mamma

2008-04-04 @ 18:46:25
Postat av: sanny

ush nej, blir tårögd när jag läser. hoppas allt går bra. många kramar till dig och tim

2008-04-04 @ 19:11:14
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Therese ÄNGLAMAMMA till William

Hej kära ni ! Finner inga ord... vill bara krama om, långa tröstande kramar! Vet att inga ord hjälper i sånna här situationer.. vet att m,an bara vill skrika, gråta ...ahhh, jävla cancer...

Skickar så mycket styrkao kraft jag bara kan.. och orkar!! Va rädda om er hela familjen !!!
Tusen kramar från Therese Patrik Emil Wilma o William...gotland

www.williamhedman.dinstudio.se

2008-04-04 @ 19:36:42
URL: http://www.williamhedman.dinstudio.se
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

SKRIK o GRÅT allt vad ni orkar.Hade det bara hjälpt så tror jag att det finn många här ute som hjälpt till att skrika men tyvärr snörper sig bara halsen på mig. Stora styrkekramar till er alla från Varberg

2008-04-04 @ 21:04:18
Postat av: Maria i Vagnhärad

J..la s.it. Varför kan inte denna onda Cancern försvinna.
Tänker och hoppas med er.

2008-04-05 @ 07:22:42
Postat av: Lotta

Jag känner precis hur ni mår. Det är så fruktansvärt. Jag kan bara hålla med: VARFÖR???
Många kramar
Lotta (med David i mitt inre)

2008-04-05 @ 11:11:01
Postat av: Mikaela

Jag hittade länk till den här bloggen i en annans blogg. Jag grät fast jag inte känner er, men jag känner med er. Livet är så jävla orättvist! :( Jag kan inget säga eller göra, en människa som inte varit i er sitation kan aldrig veta vad ni går igenom, men att förlora sitt barn är det värsta som kan hända vem som helst, därför hoppas jag på ett mirakel nu, att ni klarar detta, ge inte upp! Många kramar från en 21årig tjej i Borås som blir väldigt berörd. Underbart söta är ni allihopa!

2008-04-05 @ 14:28:03
Postat av: Lexie

:'( Fan vad jobbigt, vill aldrig hamna i den sitsen, sörjer för er :(

2008-04-05 @ 14:37:48
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: cecilia

Jag vad skall man säga....skit att livet skall vara så grymt,,,en sån kamp ni har,,men framför allt er son. Jag kan bara säga att jag tänker på er, och Tim!
Kram från en bloggläsare
cecilia

2008-04-05 @ 18:22:50
Postat av: Therése

Massor med kramar och positiva tankar till er! Försöker att samla så mycket positiv energi jag bara förmår och sänder den sedan till er. :-) Ge aldrig upp den här kampen!

Ni är guld värda - särskilt "Timpa".

2008-04-06 @ 10:11:48
Postat av: Jenni

Anna-Karin,
jag tänker på er varje dag finns inga ord som beskriver hur jävla jävligt livet är. Jävla cancer!
Vi finns här för er alla om ni vill/orkar.
Kramar Jenni Markus o flickorna.

2008-04-06 @ 10:48:31
Postat av: Sanna

Vad ortättvist livet är...
Tänker på er!

2008-04-06 @ 10:56:50
Postat av: Johanna

Nej vad ledsen jag blir.... Magen knöt sig när jag läste ditt inlägg :-( Det var ju inte detta du skulle skriva. Fy fan vad orättvist... stackars Tim!!!

Usch... jag vet inte ens vad jag ska skriva. Blir bara så ledsen för er skull, varför ska man behöva gå igenom något sånt här!!!

Stora kramar till er alla

2008-04-06 @ 15:38:32
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

Jag beklagar verkligen hur det ser ut.

Lycka till. Guds frid.

2008-04-07 @ 17:45:02
URL: http://www.gottisbarn.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänker på er
många kramar
Åsa

2008-04-07 @ 19:08:40
Postat av: Carro

Jag önskar det fanns något jag kunde göra. Jag beundrar din sons kämparglöd och styrka i allt det tuffa. Och gråt hur mycket du vill, det är inget fel med det ! Jag tänker på er .. *styrkekramar*

2008-04-07 @ 19:25:18
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: Marie och Julia

Åh så tufft för er och Tim
. Denna sjukdom är hemsk ,men du vet att det finns folk överallt som följt er och finns där .det finns många händer som vill hjäpla och stötta. Många kramar från oss

2008-04-08 @ 08:36:18
Postat av: Erica

Hej!
Jag läser dina inlägg så fort jag ser att det har kommit in något nytt. Jag tänker på er!!

2008-04-14 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback