Ny vecka, nya utmaningar

Ja då var det ny vecka, solen skiner där utanför fönstret klockan är snart halv tio. Denna måndagmorgon började inget vidare, såg att Johan hade kissat ner hela vår säng inkl. de nya madrasserna *Suck* sen gick Johan och slog Tim vid örat så örhängen nästan trillade ut. Vad är det med pojken idag? Ny duschad fick han går till dagis och springa av sig. Tänk vad solen kan göra för humöret, när den skiner blir allt så mkt lättare.

Hoppas solen skiner på oss på ons-fredag.
Är sååå himla nervös inför Tim´s nedsövning, usch o fy. Nån som kommer att vara på Alb under dessa dagar får gärna höra av sig så jag får lite sällis.

TACK!
Vill tack alla för en underbar uppvaktning i helgen, det kom så mkt folk att vi inte hade sittplatser för alla men trevligt var det iallafall. Lite synd att man inte hinner prata med alla så mkt som man skulle vilja.
TACK för alla fina presenter o alla vackra blommor.

Vi fick en överraskningsgäst oxå, Toni från Malmö, ja ni vet killen som skriver i gästboken! 
Vi varken känner eller har träffat denna gladsinta kille som ringde på dörren i lördags med godis, blommor och en kulig plasgubbe i famnen.Verkligen jätte kul att träffas och att Du tog dig tid för att hälsa på oss. God Bless.

Senare på kvällen gick vi ner till den lokala kinan, maten smakade okej men det var allt ;), sen gick vi hem o forsatte med att titta på när alla barnen lirade Guitarr Hero, härligt kul.

Nästa Tack går till frisörerna på Kungsgatan - Kungsklippet.
Robban
som klippper Tim är så fantastiskt go, han tog sig tid för Tim i fredags fast han hade häcken full. Tim blev så fin i håret , glittrig o snygg. När allt var klart sa Robban att han skulle få ett special wax som han INTE skulle dela med sig till pappa ;)
När vi skulle betala så nekade han ...som vanligt. Han sa att köp nåt till Tim istället. Tack goa Robban.
Tim är så nöjd med sitt klipp!

Nu ska jag fixa lite här hemma trots reumavärk i kröppen
Kram!

http://hem.bredband.net/b333120

Blider kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter härligt att bli så uppvaktad :-)

Jag önskar jag kunde sällskapa dig när Tim ska sövas osv. Tyvärr bor jag för långt bort!!! Men ni finns som vanligt i tankarna... Så lite energi ska jag försöka sprida iaf :-)

Ha en härlig solig måndag

Kram Johanna

Postat av: Toni

Hå och hej, leverpastej!
Tusen tack för mumset jag fick med mig. Det var inte riktigt lika mycket kvar när jag kom fram till hotellet... det var ju lång väg!!!
Hoppas allt går bra på torsdag. Jag håller mina tummar till de blir blå!

Toni

2008-04-21 @ 12:57:45
Postat av: Jossi

Hoppas det går bra under nersövningen! Tänker på er hela tiden. Fortsätt kämpa på! Nu är det ju iaf vår o lite lättare i solen :)

2008-04-21 @ 16:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback