Strålkniven på G

Så var det helg igen då, den här veckan har verkligen gått i rasande fart. Vi har hunnit med både det ena o det andra. Tim har varit på sjukan mån-ons för cellgifter i omayadosan samt tagit massa blodprover (koncentration). Han har blivit värsta proffset, han talar om för sköterskorna vilken nål han vill ha osv. Sötis! 
Själv var jag o tog saliv o ögontest på reumatologen. Sköterskan skrattade åt min otroligt stora mängd saliv, NOT, kunde väl förmå en liten tesked på 15 minuter. Slå det om ni kan!Anledningen till testerna är att de ska kolla upp mina torra ögon o mun. Någon som hört talas om Sjögrens syndrom? De tror att jag även har fibro.Ja jag säger o det, familjen sjukling.
Idag har vi haft möte med Tims lärare o assistent. Vi bestämde schemat för två veckor framåt sen ska vi ha nytt möte. Det ska nog gå bra, det känns så iallafall,
Nästa onsdag skrivs Tim in för Strålknivsbehandlingen, då får vi träffa narkosläkaren, ta prover o slutligen prata med Bodo som ska utföra behl.  På torsdagsmorgonen 8,15 är det dax, så ska det skruvas på en krona på Tims huvud, göra MRT ,dosplanering och sist strålningen. Nu ska de få, elakingarna i huvudet!!!
Det är så fruktansvärt jobbigt när han ska sövas, allt går så fort o man blir utskickad fortare än kvickt ur salen. Sen har vi väntan, väntan väntan hela långa dagen. Usch! Vi blir nog kvar tills fredag eftermiddag skulle jag tro.
Får ta med mig datorn o en bra bok för att fördriva tiden.

Måste bara en än gång säga tack till familjen Nilsson som räddade veckan i Varberg. Utan er hade det varit trist!
Saknar även våra goa vänner Wallenheimos (Wallenholm) Måååååste ses snart, kanske äta lite röda kräldjur ;)

Nu är det tv soffan som gäller , Hells kitchen!

Kram!

Till er som vill skriva i gästboken här är adressen:
http://hem.bredband.net/b333120


Kungshatt midsommar 2008Turkiet m fam Edvardsson Juni 08Tim mediterarTim o Johan

Varberg bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!

Håller alla tummarna att strålkniven fixar elakingarna.



Hoppas verkligen att du slipper fibron, jag fick min fibrodiagnos för 8 år sedan.



Många kramar till hela familjen.

Postat av: Moa

hej



ja nu jävlar ska de få, de dumma prickarna!

hoppas det går bra för tim i femman nu



haha, låter ju som en perfekt kombination med torr mun och salivtest, fattar att det tog en evighet att fylla den skeden :p



kram

2008-08-28 @ 22:11:20
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Marie och Julia

Håller tummar för er . Sänder en massa kramar till er

2008-08-29 @ 15:33:23
Postat av: Rita

Alla tummar och tår hålls! Trött som en gnu efter en lång arbetsdag så det får bli en liten kort hälsning idag!

Kram!

2008-09-01 @ 19:50:25
Postat av: Helena

Har just hittat hit =)

Han verkar vara en riktig tuffing. Vet precis vilka nålar han vill ha och allt =)

2008-10-06 @ 17:10:35
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback