Dan före dan före doppardan...+ Önskelistan

Julen närmar sig med stormsteg, ingen snö som ligger vit utanför fönstret har vi heller. Stressen står en upp i halsgropen. Tror att alla klappar är klara till alla... fast i år har jag ingen som helst lust o fira jul.Jag som brukar tycka det här med julen är mysigt. Vet inte varför men jag tror att jag håller på att braka kraftigt in i väggen! Har fått iväg en del julkort, förlåt ni som blev utan men jag säger GOD JUL & GOTT NYTT ÅR nu istället, ni som inte fått en klapp bli inte ledsna, jag har helt enkelt ingen ork men till nästa år kanske....

I veckan var jag på utredning om min värk i kropppen, det visade sig att jag har fått en till sjukdom , som om det inte skulle räcka med ledgångsreumatism och Sjögrens syndrom, närå nu har jag fått fibromyalgi oxå. Skönt o veta varför man har så ont. Ja ja ...
Tim o Johan har sovit hos Anita i natt. De bakade pepparkakor i mängder i går. Ska bli gott o få smaka sen när de kommer hem. Tim har blivit tröttare av cellgifterna, sover mer o mer... det gillar vi  inte, fast tar det död på cancer så får han gärna sova :)
Johan har varit hemma från dagis den här veckan oxå pga av vattkoppor, ville inte utmana ödet ifall han kan bli smittad trots vaccinationen.

Igår kom mina föräldrar över o lämnade kuvert till barnen. Johan kunde ju inte hålla sig o öppnade självklart sitt. Tack för de 500kr  plus de 200kr från mormor. Janne o jag fick en fin blomma i julklapp, tack! Här öppnar vi klapparna lite som vi vill märker ni ;)

Längtar verkligen ner till Skåne o våra underbara vänner där. Ska bli såååå skönt o få komma dit o fira in det nya året. Ett extra plus är att mobilnätet inte funkar så bra där. Dubbel lungt med andra ord. (för vissa )
Favorit i repris: Det här var vårt julkort julen 2003

Tim o Johan 2003 Sååååååå söta! Mina älsklings killar! Muah!

Nu kommer killarna hem, ha en bra dag gott folk o tack för att ni följer oss.
Tims hemsida ser ni här :
http://hem.bredband.net/b333120
Kram!


Tim och Johans önskelista julen 2008

Tim  Johan 
     
Dirtbike  BilarCars mm
Ds spelNintendogs, Mario Leksaks HundSkäller o går själv
Bio checkar  Ds spel 
Kalsonger stl 170 Cars prylar 
Strumpor  stl 38-39 Kalsongerstl 128
G hero ps 3  Tröja 
Kontroll ps3  Trådlös Byxor 
Mössa  Strumpor stl 30
Pengar  Lego Starwars, bilar
   Rory bil 
   Rory väska m bana i 
   Cars prylar 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej

Ja nu ska cellgifterna verkligen ta död på cancerfanskapet...

Hoppas att ni får en fin jul och nyår hela familjen.

Kram

Postat av: Anne Persson

Satt och tänkte på dig - det verkar inte räcka med att en är drabbad...nä, vissa ska ju få en extra käftsmäll till på köpet!

Har du blivit testad för en bristsjukdom som heter AAT- brist? Har själv den allvarligaste bristen MEN man kan ha en lättare brist som bla kan visa sig som en rad följdsjukdomar, tex migrän, diabetes, fibromyalgi...

Du får gärna mejla mig så kan jag berätta mer!

Kram och ta hand om ER ALLIHOP!!!

2008-12-21 @ 16:54:30
Postat av: Anna Karin

Hej Anne.

Nix pix det har jag inte blivit testad emot. Du får gärna berätta mer. Maila mig!

Go Jul!

2008-12-21 @ 16:59:51
Postat av: Cina

Hej! Det är som om ni aldrig kan få koppla av, det kommer alltid något nytt som nu med dig A-K. Hoppas ändå att ni får en riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR nere i skåne. Det var kul att träffa dig och få prata lite Janne. Ha det nu allra bäst. Kram Cina

2008-12-21 @ 17:33:05
Postat av: Maria i Vagnhärad

Jag vill önska "kämparna" en riktigt God Jul. Ta det lugnt och mys i jul. Kramar.

2008-12-21 @ 17:49:44
Postat av: Anette

Önskar er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!



Fibromyalgi är ju ingen lek, fick min diagnos 2000.



Många kramar Anette

2008-12-21 @ 21:25:33
URL: http://nenne68.blogg.se/
Postat av: frida

Hoppas att ni får en riktigt god jul och ett gott nytt år nere i Skåne. Själv åker vi upp till "er" för att hälsa på över nyår. Ta hand om er och många styrkekramar från Jensen-familjen

2008-12-21 @ 21:48:36
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Therése

God Jul & Gott nytt år till er alla!



2008-12-22 @ 12:46:44
Postat av: Rita

Hallå! Vet ju inte när du först blev sjuk men tycker inte det är svårt att tänka att det finns ett samband mellan den enorma emotionella stress du/ni utsätts för och din värk, dina sjukdomar.... Du borde bara skita i julkort å annat jox som inte behövs å beställa juklapparna över nätet. Du har gjort ALLT för din familj, allt för Tim...nu måste du låta A-K vila lite... Förstår att det är lättare sagt än gjort men vet åxå att det bara är du som kan tillåta dig själv den vilan. Sköt om dig gumman! Du är också värdefull! Kram till dig och din familj!

2008-12-22 @ 23:22:25
Postat av: Kristina

Med önskningar om att ni får en skön jul.

2008-12-23 @ 18:45:33
Postat av: Johanna

Smyger in här och önskar er GOD JUL!!! Hoppas ni får en härlig dag tillsammans med mycket julklappar.



Stor KRAM

2008-12-24 @ 11:23:06
URL: http://grynisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback