Lite bilder från helgen

image210Söta killar!
image207Räk & Lax tårtaimage208Skink & Salami tårtaimage209Tim & Sara


I helgen firade vi Micke som fyllde 40 år. En trevlig tillställning m mycket glada barn.  Jag gjorde smörgåstårtorna till kalaset, ni ser dem här ovan.
Tim blödde näsblod o gick med en tuss i näsan men blev tröstad av Sara, turligt nog :)
Han har väldigt låga värden, Janne o Tim är inne o tar nya prover just nu, hans hb ligger på 77 o gränsen ligger på 80 om jag inte minns fel. Så det blir till o fylla på blod i morgon fm....usch!
Vi har tagit ett uppehåll med Celebra( epmedicin) vilket gav honom sår i näsan. Otäckt sår!
Strålkniven väntar de med tils nästa MRT, de tror att den sista tumören kan vara svullen o kan försvinna själv vilket jag tvivlar på men jag är ju oxå en pesimist...tyvärr!  Hoppas kan man alltid göra.

Jag o Mia åker till Italien i slutet av mars. Det ska bli så skönt o roligt. Tänk att man kan åka dit under 1500kr! Helt otroligt.
Johan är hemma idag från dagis, Lite febrig o med krupphosta. Han har lekt och byggt upp värsta bygg arbetsplatsen med bilar i vardagsrummet. *S*

Så vad tyckte ni om melodifestivalen i lördags då? Jag såg bara två låtar lite snabbt... många  låter som kopior av andra låtar.....
På fredag ska vi till Junibacken o träffa Helena Ö, hon som skrev artikeln om Tim i KP. Det ska bli så kul o träffa henne igen.Hon gjorde avtryck ivåra hjärtan.Gulledej!
Sista hjärnjänget träffen är det oxå, lite trist tycker Tim. Men de kanske kommer på nåt kul o göra tillsammans lite då o då ändå?!

Näe nu ska jag fixa mat till Janne o mig barnen har ätit på gyllene måsen redan...
må så gott o var rädda om varandra!
kram!

Kommentarer
Postat av: Rita

Gu, vilka fina smörgåstårtor! Är du kallskänka eller nåt? Italien i mars...det låter härligt! Jag hoppas du kan koppla av och njuta av detta härliga land med gudomlig mat!

2008-02-12 @ 23:17:36
Postat av: Maria m Olivia

Hej på era. Är här inne dagligen. Vilka vackra barn ni har./kram M

2008-02-13 @ 10:58:39
Postat av: Linda

Hej

Har läst ett tag på er blogg men inte kommenterat men tänkte göra det nu. Jag blir så ledsen i hela mitt hjärta när jag läser att Tim inte har några kompisar. Att kämpa mot cancer är en sak och inte ha kompisar ngt helt annat. Jag är lärare och ett gör så ont i mig när ett barn säger att det inte har några kompisar. Jag hoppas inte att det har med sjukdomen att göra och jag hoppas verkligen att skolan gör allt för att hjälpa er Tim. Jag förstår om du inte kan eller vill skriva ngt om det i bloggen men om du vill berätta mer så får du gärna maila. [email protected]

2008-02-13 @ 19:49:10
Postat av: Johanna

WOW vilka smörgåstårtor *ler* Kan man beställa genom dig ;-)

Stackars Tim så jobbigt han har det... han ser lite blek ut på bilderna, men med lite blod så får han säkert lite mer färg!!!

Tänker på er även om jag sällan skriver!!!

Stor kram Johanna

Postat av: Pernilla

Kraaamar till er på alla hjärtans dag!
Vilka goa killar på bilderna..

2008-02-14 @ 21:49:29
URL: http://familjenwiberg.blogg.se
Postat av: Helene, Ivars mamma

JISSES vilka fina tårtor...de hade helt klart funkat i min cateringfirma...när jag kör igång igen är du anställd på en gång vet du! ;)
Kram Helene

2008-02-16 @ 20:14:57
Postat av: Pernilla

God morgon!
Blir lite orolig då ingen uppdatering gjorts på läänge!Hur har ni det?
Kram till er!

2008-02-19 @ 06:55:05
Postat av: Bloggläsare

Hej Tim hoppas du har det bra.
Många kramar/ En bloggläsare

2008-02-19 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback