I morgon är det dax igen!

Ja vi hoppas det iallafall,, för då är det dax för cellgifter i omayadosan i huvudet igen. Åhh så jag hoppas att dessa gifter ska ta död på cancercellerna. Jag vill inte förlora den jag älskar mest på denna jord. Får ont i magen bara på tanken att inte få se Tim växa upp, se honom växa, dejta sin första tjej, och att kanske en dag få bli världens bästa farmor till lilla Emma Matilda.Ryser av tanken, tårarna strömmar ner för kinderna ,jag MÅSTE sluta tänka så här för det MÅSTE bli bra, jag tror på mirakel. Så är det!
Vi skulle ha åkt till Gotland nu på torsdag men Tim vill absolut inte åka så vi stannar hemma. Johan har avslutning på dagis o ska uppträda. Det ska bli så kul o se för han har verkligen tränat o vi får inte veta vad han ska göra. Min lilla kille! Sen fyller Johan 5 år på söndag så på lördag ska vi ha kalas för de större o för de mindre på söndag. Än så länge har bara en svarat fast de har tills i morgon o svara så. Johan har väntat på den här dagen i över sex månader så det har blivit många frågor hur långt det är kvar till den stoooora dagen. Men snart är den äntligen här. Tänk vad fort det har gått, 5 år jösses. Vet bara inte vad jag ska köpa i present. Han älskar bilar bilar o åter bilar men han har ju de flesta så...

Måste ju berätta att Tim o jag var på världspremiären av Indiana Jones på Rigoletto. Kanon bra film , måste bara ses. Den hade allt som en Indy film brukar ha, spänning, dramatik o humor. Vi bestämde att den fick 4-4½ av 5. Tack LG!

Snart bär det av till Paris, vi flyger FREDAGEN DEN 13!  En tur dag eller hur?! Är där till tisdagen den 17:e o då är det bara o packa upp för att sen tvätta o packa om på nytt för på midsommardagen åker vi en vecka till Turkiet- Side. Vi åker med Solresor igen fast jag sa förra året att aldrig mer solresor. A second chans!
Ska bli så skönt o kul o få resa bort med hela familjen bara för att få ha skoj.
Lovar att ta massor av bilder. Tror tom att jag ska köpa ett till minneskort till kameran.

Nu ska jag ta med Svinto ut i solen, han ligger o sover uner sängen som vanligt.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller tummar och tår för Tim!!!! Hoppas allt kommer gå bra.

Spännande med Johan och hans uppträdande, så klart man blir nyfiken :-)

Stor kram Johanna

Postat av: Anette

Jag håller också alla tummar och tår för Tim!
Hoppas ni får det underbart i Paris och Turkiet.

Många kramar Anette

2008-06-03 @ 20:42:47
URL: http://nenne68.blogg.se
Postat av: Moa

Jag håller också alla tummar och tår för Tim!!!
NU SKA DE BORT, DE JÄVLA CANCERCELLERNA!

kan förstå att Johan har längtat efter födelsedagen lääänge, hoppas det blir en fin dag. vädret ser ju lovande ut än så länge ;)

härligt att ni kommer iväg på resor nu, hoppas det blir fint, trots avresedagen ;)
när vi skulle till tyskland med tyskagruppen i skolan 2004 var avresedatum först satt till 11:e september... varvid 20 17-åringar fick hjärtattack när vi tittade på infopapprena och mammas spontana reaktion var "DU FÅR INTE ÅKA!". men till sist blev det den tionde, förmodligen inte pga datumet men att det passade bättre med flygen och dagarna och så :p

kram
moa

2008-06-04 @ 00:19:09
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Heidi

Hej på er! Vad roligt med en semester till Turkiet. OCh Solresor är faktiskt helt OK. :) Vi har åkt med dom de senaste gångerna och jag sa att i år testar vi nåt annat bolag....o det slutade med att vi bokat ännu en resa med Solresor. :) Men de har ju bra priser.

Nu får vi hoppas att cellgifterna gör sitt jobb!! Mirakel akn hända och vi tror på mirakel, inte sanT!!???? Kram till er alla och hoppas ni får en rolig helg med massor av presenter till johan.

/Heidi

2008-06-04 @ 23:21:22
URL: http://heidin72.blogg.se
Postat av: .

.

2008-06-10 @ 10:36:25
Postat av: Ulrika Färemo

Hej A-K,

Förstår att du våndas och brottas med tankarna. Men du gör också samtidigt väldigt bra - tar tillvara på livet och tiden och ser till att familjen mår så bra som möjligt och hittar på saker tillsammans! Du är en bra mamma!



Hoppas Paris blir en super-kul upplevelse. Kanske möter ni där ett helt gäng från Barncancerförening Syd. Tror att de bussar ner till Eurodisney 14-16 juni. Har ni fått napp på hotell i Paris? Du efterlyste tips på bra & billiga hotell i Paris. Tror inte att det i Paris existerar någonting överhuvudtaget som är billigt. Men behöver du namn på något ok hyfsat centralt alternativ så maila mig.



Själv ska jag också till Almers Hus, äntligen, har aldrig varit där förut. Vi ska på "vi-som-mist"-vecka där veckan efter midsommar. Ser fram emot det, ett tillfälle att ladda batterierna, samt inte minst för att det känns som rätt ställe att vara på vid årsdagen av Matildas himlafärd, den 22 juni... Tror att även Hedvig Nallesson ska få möta upp oss i Varberg. Hon är ju i Göteborg just nu... Har jobbat på bogserbåt i Norge, och ska sen på ridläger. En flitig ambassadör... :-)



Ha det gott på era resor! Varm kram från /Ulrika

2008-06-10 @ 23:13:03
URL: http://hem.passagen.se/dummapricken
Postat av: Therése

Hej!



Jag vill passa på att önska hela familjen en härlig semesterperiod. Sol, värme, avkoppling, skratt, lek och massor med spontan glädje i vardagen är vad ni behöver. Ni är värda allt gott!

2008-06-11 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback