Bilder

image249
Louise från Min Stora Dag
image250
Tim efter strålkniven
image251
Janne m Fru Bilia Segeltorps lunchrestaurang. Kalasmat!
image252
Tim i vitsippslandet
image253
Stora fina blåmärken, följd av låga värden!
image254
Almers Hus Varberg. Här liras det fotboll till max.
image255
Brorsorna
image256
Åsa & Micke Wallenholm - Härliga vänner
image257
Cina & Magnus -  Oxå härliga vänner
image258
Svinto 6 månader!
image259
Här lirar Svinto boll m killarna
image260
Testar den nya grillen jag fick av Anki m fam´, Funkar kalas!
image261
Tony fr Malmö - Glad o trevlig kille!

Nu har jag uppdaterat lite m bilder.... fler kommer inom kort!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder!!!

Kram på er

Postat av: Moa

Jättehärlig bild med Tim och Johan och sen många andra också, förutom blåmärkena alltså, ingen hit direkt... jag får lätt blåmärken pga medicinbiverkningar men det blir som tur är normalblå blåmärken...

för övrigt så blev jag sugen på grillad korv nu :p

kram!

2008-05-31 @ 20:28:05
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Vilka härliga bilder!Hoppas att allt fortsätter att vara lika härligt hela sommaren.Tukiet och Paris undrar om det slår Tre Toppar i Läjet men i så fall är det nog bara med några millimeter(lite avundsjuk är jag kanske)Hur som helst ge "dumcellerna"en omgång för alla och be mamma låta bli tänderna så kankse hon kan äta en glass extra utan ilningar. Stora Kramar från Varberg

2008-05-31 @ 23:14:30
Postat av: Maria

Jag tycker Tim ser hur pigg och glad ut som helst på de här bilderna. Härligt! Förutom sjukhusbilderna såklart. Ständigt påmind om hur j-vla jobbigt liv ni lever. Lilla Tim, hoppas du får en riktigt skön sommar! Kram till er alla (är själv på tåget nu på väg till Göteborg, inte riktigt lika mysigt som Almers dock)
Maria m Olivia

2008-06-01 @ 14:54:00
Postat av: Rita

Vilka fina barn du har, Anna-Karin! Så söta och verkar urmysiga! Jag tycker också att Tim ser "stark" ut på bilderna även om ögonen avslöjar en del trötthet och kanske en vuxnare blick än hos andra pojkar i den åldern som inte erfarit lika mycket. Johan är en riktig söting också, riktigt härlig bild av brorsorna tillsammans! Och Svinto - den nosen!! Vet inte vad det är med schnauzrar som gör att jag gillar dom så. Alla jag träffat har bara haft så sköna personligheter! Bilderna av Tim på sjukhuset och hans blåmärken gör att den knyter sig i hjärtetrakten hos mig. Fy fan, att behöva genomleva det ni gör! Härligt att se att ni verkar ha gott om fina vänner som stöttar genom allt det svåra. Hoppas ni får en fin vecka i solen här hemma!

2008-06-02 @ 00:08:54
Postat av: susanne

Otroligt fina bilder!
Blåmärkerna var mindre roliga, men otroligt fna bilder på er!

2008-06-02 @ 22:20:26
URL: http://susanneottosson.blogspot.com
Postat av: victoria,fredrik,stella,fabian o max

Vi sänder er all vår kärlek och om vi kunde ge er en gnutta energi att hantera denna JÄÄÄÄVLA HELVETES SKIT-SITUATION så ger vi er ALLT vi har just nu.Ni är i våra tankar.Fabian tycker att Timpa är en otroligt stark kille,men trots allt vad den lille(läs store)hjälten måste utstå så kan jag inte låta bli att oroas över hur ni,mamma o pappa,mår!!!!!!!Säg what and when och vi finns där.....STOOOOOOR energiKRAM till er alla,ps glöm inte att säga till Johan att Fabian tycker att han oxå är en hjälte(hans egna ord)Victoria o co

2008-09-08 @ 23:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback