Ingen cellkurstart idag heller!!!

Hmmm ja det blidde inte nån start i dag heller, Tims värden låg super lågt, trobocyterna låg på 19 o de ska ligga runt 100 om de ska påbörja kur. Det visar kanske att den är cellgiften funkar o andra sidan blir jag orolig att tumören växer sig större hela tiden vi inte "kurar"! *grubblar*

Tim är hur som helst på benen, visst är han tröttare än vanligt men lika go för det. Min älskade Tim!
Vi var på Elgiganten o bokade upp oss på ett GTA4 idag o då kunde man få en moppe när man köpte en mobiltelefon. Tim sa: " Jag vill oxå ha en moppe, jag svarade ja men det är "bara" fyra år dit, det går fort" ja men jag kanske inte har så lång tid... ja va svarar man på det.. SJÄLVKLART har du det gubben.

Det gör så in i bängen ont i hjärtat o veta att .... näe jag ska inte fortsätta o skriva det jag tänkte  för min , vår Tim ska klara det här!

Har tagit fram kameran för att fota igen, tog en massa kort när Tim åt frukost i morse. Var ju tvungen o skvätta några tårar då såklart.Vet att Tim tycker det är jobbigt så jag reste mig plockade undan smörpaketet. Sen kom han o blåste mig på kinden för att torka bort tåren som var kvar. Åhhhhhh jag blir galen av tanken...

Näe Rita vi har tyvärr inte hunnit med att måla ännu. Vi har haft fullt upp den här helgen.
I lördags kom familjen Wallenholm över på ett härligt spontan besök. Det är så kul när folk bara "dyker" upp med en påse bullar i näven o säger hej! Det välkomnas!
Har även fått frågan hur jag vill bli bemött, jag kan väl säga att jag inte vill bli bemött med en klapp på axeln o huvudet på sne med frågan hur är det? Det drar bara ner mig ännu mer. Jag svarar gärna på frågor men om det är en extra känslig dag/tidpunkt så byter jag ämne ganska snabbt, jag berättar detaljerat om jag orkar! Hoppas ni förstår! Ring, maila eller skicka gärna ett kort, allt gör oss glada!

Så här såg långhelgen ut för oss:
Ons: Kom morbrorDaniel över o lirade spel med barnen

Tors: Bio på Heroncity, vi såg Super hero movie, den var väl sådär,Lekplaneten i en timme sen vidare till Huddinge brandförsvar för att spana in hur bandbilarna funkar. Vi fick kapa taket på en bil, hur häftigt som helst.*impad*
Tim träffade läkaren som skjöt upp kuren pga låga värden.

Fre:Johan vaccination,va i haninge centrum o kikade.

Lör:Vi gjorde nåt men kommer inte ihåg. Wallenholmarna kom hit o vi gick ut o käkade på den otroligt lyxiga lokala restaurangen.

Sön: Tim var o sjöng in en ny låt hemma hos Perre i Huddinge. Han är såååå duktig! Vi åkte över till Wallenholmarna o hade en mysig eftermiddag/kväll. Vi grillade smarrigt kött. Tim hade kul med dottern Sanna. Jag blir lycklig när Tim är lycklig/glad. 

Mån: Tim hemma fr skolan, Musikterapi hos Noomi, kul osm vanligt, o den här gången fick jag var med. Grät en skvätt när Tim sjöng så vackert. Sen badade vi på badet som finns på sjukan, varmt o gött. Jag råkade kasta en boll på tim så han fick märken på halsen..dumma mamma AK! Sen tog vi BP!
Skulle ha haft valpkurs med Svinto men vi orkar inte gå dit helt enkelt. har missat 4 ggr nu..stor mening o fortsätta..not!

Vi var på Ikea  o åt lunch idag, Tim åt som vanligt köttbullar o pommes... fast den här gången orkade han inte de 15 bullarna. Köpte en ny matta till hallen o tur var väl det för när vi kom hem hade Svinto kräkts på den gamla mattan.
Jag tar verkligen vara på våra stunder tillsammans, iförrgår låg vi o pratade om framtiden . Tim sa att han skulle gifta sig, skaffa ett barn, en dotter som skulle heta Emma Matilda Ahlgren, o att han ville bli nån slags chef  och måla hockeyhjälmar. Gubben min! Så jag älskar Dig!


Det var en snabb uppdatering. Har säkert glömt nåt... jag måste börja föra lite små anteckningar för minnets skull.
Nu ska jag rota igenom kylen, det finns nog nåt som går o äta där inne... är det nåt som är jobbigt nu är det o laga middagen .
Kram o tack alla som finns där för oss!

Tims hemsida:
http://hem.bredband.net/b333120

Kommentarer
Postat av: Sussie

Må så gott allihop och ha det bra tills vi åker till Gotland!
Kramar Sussie och Jeff

2008-05-06 @ 17:50:58
Postat av: Johanna

Tack för dina uppdateringar!!!!

Så kloka tankar han har Tim, vet redan namnet på sin blivande dotter *ler* och även vilket jobb han ska ha. Härligt!!!!

Jag försöker förstå vad ni går igenom, jag vill förstå men när man inte upplevt något sånt här själv så kan man ju inte i sin vildaste fantasi känna den smärtan som ni gör. Samtidigt måste ni vara starka... jäkla tuff situation!!!

Tänker på er varje dag, flera gånger!!!

Min syster ska komfimeras nu i maj, ett HOPE-halsband ska bli gåvan till henne. Då har jag iaf köpt tre halsband totalt + att jag ger pengar varje månad. Önskar jag kunde göra mera...

Stor kram till hela famijen

Postat av: Moa

hej
jaa tim SKA klara det här! jäkla värden som är låga men som du säger så tänker man ju också att det kanske betyder att cellgiften fungerar, att den tar bort tumörerna och inte bara värdena...

bra att du fotar! som "bilddagbokare" är jag ju van vid att fota varje dag och de där små ögonblicken är också viktigare. när man tittar på de foton mina föräldrar tar nu blir det mest jul - resa - födelsedagar men jag tar massa foton på allt möjligt. det kan vara en resa, det kan vara en fest och det kan vara en liten runda på stan med en kompis. det lilla kan vara väldigt viktigt. och speciellt i er situation.

kram!

2008-05-06 @ 19:53:28
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Boel

Hej kära vänner!

Tack för uppdateringen, håller alla tummarna att värdens skal bli stabila nu så man kan sätta igång behandlingen. Han ska fixa detta, vi hoppas att vi inom kort kan komma för att hälsa på Er. Det har varit lite för mycket annat just nu med familjen, men det skulle vara så kul.
Vi slår en signal innan vi dyker upp så att Ni är hemma.

Kram till Er alla
Boel o Stefan i Västerhaninge

2008-05-07 @ 07:47:46
Postat av: Mysan

Jag hejar på Tim!
Ni verkar vara så en underbar familj!

2008-05-08 @ 20:55:57
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Maria i Vagnhärad

Usch vad jobbigt att alltid tänka om......
Men jag håller tummarna för söta Tim.
Kramar.

2008-05-10 @ 07:51:52
Postat av: Kaisa

Hej på er alla tappra!
Det känns tomt utan dig i klassrummet Tim! Se till att få upp dina värden och bli lite piggare, så att du kan komma och förgylla vår dag!
Stor kram!
Kaisa

2008-05-10 @ 17:22:03
Postat av: cecilia

Tänker på er och er fina Tim. Jag hoppas våren blir fin för er!!!Styrka från mig till er.
cecilia

2008-05-10 @ 21:52:33
Postat av: Johanna

Hur går det? Har det blivit någon behandling???

Tänker på er så mycket

KRAM

2008-05-12 @ 16:22:27
URL: http://grynisen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback