Hjeeeeeeeeelp *S*

Är det någon i detta vackra land som vet hur jag ändrar de förinställda "designerna" här på blogg.se? Jag kan ju NADA om html koder osv... är grymt tacksam för hjälp! Vill ha min egen style o inte deras förinställda!



Tim var pigg o verkligen glad idag när han gick iväg till skolan efter provtagningen på Huddinge sjukhus i morse. Det var det första hans assistent oxå sa när vi träffades. Nu väntar vi på provsvaren, det verkar som om vi får ringa till sjukan IGEN om vi vill veta nåt: Precis som tidigare! Hmmmm.

Janne o jag har varit i kungen kurva o kikat lite. Jag köpte ett till par jeans i stl 44!!! Det var en modell med vida byxben, jätte fina.
Sen köpte vi skor till Janne o Johan , lite julklappar till barnen, fast inga roliga.... bara mjuka!
Det här med julklappar blir bara svårare för varje år som går. Tim är i den åldern där allt verkligen kostar! Johan är lättare, bilar!
Har kokat quinoa precis, så till det blir det lite kycklingfilé och avocado. SÅåååååå smarrigt med mat.
Jo Svinto har fått en nosgrimma för att han drar så in i bängen. Ska bli kul o se om det funkar!

Matdax!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi köpte Nos grimma till vår hund när han drog mycket (han va nästan omöjlig att gå med ett tag) och det har verkligen fungerat utmärkt!! Det hjälpte jätte mycket, han uppskattade den inte i början och försökte få bort den med tassarna men då fyade vi honom och han accepterade den efter lite träning...

Postat av: Anonym

Det är verkligen skönt att höra allt är bra med honom, man befinner sig nu i stockholm. väldigt fin stad ni bor i. Kommer också från Skåne. Man kan inte låta bli att kolla hit och se hur det är med Tim, håller tummarna..



många kramar till dig tim

2008-11-03 @ 17:33:20
Postat av: Rita

Härligt att höra att ni har vardag (kanske konstig grej att säga men känns som om ni behöver att det bara får vara lite åxå)! Nosgrimma - helt nytt för mig, låter obekvämt ha ha... Fantastiskt att Tim e pigg nog att gå till skolan! Allt gott till er! Kram Rita

2008-11-03 @ 17:42:53
Postat av: Emilie

Gå in på http://www.designadinblogg.se/ ! Där finns hjälp om hur du ändrar utseende på bloggen :)

2008-11-03 @ 18:41:49
Postat av: Lena Aspholm

Hej!

Jag känner verkligen med er! Önskar det bästa för er! Jobbar själv med alternativa terapier och även mer okända sådana. En terapiform sköter man själv hemma (ett program enligt en Kanadensisk läkare och forskare) och jag ger gärna tips och råd om ni vill. Den andra terapiformen är enligt naturfolken i sydamerika, och jag har lärt mig detta under några år. Bistår gärna om ni vill. Utmärkt att kombinera dessa två.

Kram till hela familjen och det bästa till er!

Lena

2008-11-04 @ 14:35:05
Postat av: Cissi & Mira

Hej, jag läser här varje dag, skriver dock inte lika ofta men tänker på er och håller tummarna för Tim! Jag kan lite om kod-muduler här på blogg.se, maila mig om du vill ha hjälp. P.s halkade in på barncancer biten när Matilda Färemo började hos samma dagmamma som mina barn.

KRAM!

2008-11-05 @ 08:18:09
URL: http://misstique.blogg.se/
Postat av: Anna Karin

Hej!



Lena!

Ja vi tar gärna mot tips! Maila mig på [email protected].

Kram!



Cissi!

Yes! Jag kollade på tipset här oven men jag är ju sån dummie på det här så även det var fööör svårt! Tar tacksamt emot din hjälp!

Kram!

2008-11-05 @ 12:15:54
URL: http://hem.bredband.net/b3331
Postat av: Moa

skönt att tim mår bra och är pigg, hoppas provsvaren är bra nu också!



julklappsköp är svårt. jag känner igen det lite, har jätteproblem med vad jag ska köpa till min brorsa, allt kostar där med om man säger så...

kram!

2008-11-05 @ 23:05:21
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Amira

heej Tim/mamma/pappa/Johan..

kul o läsa att du verkar/känner dig pigg nu...

ville uppmana föräldrarana att läsa en annan blogg levaidag.blogg.se...där står de om en ny medicin AminoAct, vet inte om ni har hört talas om den, men den kanske kan vara nått...

kramar till er alla

2008-11-06 @ 18:49:38
Postat av: Cissi & Mira

Har mailat er, hoppas ni får nytta av infon, hör av er om ni undrar något!

Och nosgrimma brukar vara mycket bra kan ta ett tag för honom att vänja sig och den känns obehaglig i början. Kramizar

2008-11-09 @ 23:11:24
URL: http://misstique.blogg.se/
Postat av: Anna Karin

Hej,

Kollade upp AminoAct men det funkade inte på Medulloblastom som är för agrresiv, tyvärr.



Sen det här med stylingen av hemsidan får nog vänta... har inte den hjärnkapaciteten just nu! För invecklat helt enkelt!

2008-11-10 @ 09:24:26
URL: http://hem.bredband.net/b3331
Postat av: Catharina

Hej!

Fin hemsida ni har åt Tim och er själva!

Fint ni kämpar på.

Jotack,julklappar,kläder blir dyrare och dyrare ju större dem är.

Ellinor är 13 och Fredrik 11 nu så jag vet vad ni menar...

Hoppas ni får en fin vecka!

kram

Catharina

2008-11-10 @ 12:19:01
URL: http://www.chineser.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback