Tim hemma, MRT svar

Tim fick komma hem idag på eftermiddagen. Otroligt skönt. Det första  han gjorde var att gå o lägga sig.Ser hur han försvinner mer o mer. F-N! Han fick blod, vätskepåfyllning (dropp) de tog prover samt halsprov. Det skulle jag vilja ha svar på genast men det tar tid svar i morgon hoppas jag. Annat svar vi får i morgon är MRTn. Bävar så in i norden. Magen drar ihop sig o jag vet ju nästan vad som väntar. Miraklet var är du?
Känner mig bara tom tom tom..orkar inte skriva mer nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Helene, Ivars mamma

Åh, vad skönt för er att Tim fick komma hem igår eftermiddag. Bra med blod och övrig påfyllning, men tungt tungt att läsa om er oro och hur han försvinner ifrån er. Ja, jisses, om alla goda tankar och kraft som kommer i er riktning från alla håll just nu kunde göra skillnad så borde miraklet vara på väg.



Vi ses kanske på ALB idag, vi får också MR-svar idag.



kramar om er...

Helene

Postat av: Maria i Vagnhärad

Jag hoppas verkligen att Mrt svaret blir bra. Det måste det bli.

Det gör ont i hjärtat när jag läser om din rädsla för att Tim inte klarar det. Vilken hemsk tanke, vilken hemsk värld.

Ta hand om varandra.

Kramar.

2008-11-13 @ 07:23:18
Postat av: marie i motala

Tänker på er hela tiden skickar ett gäng med styrke kramar till er alla . Önskar man kunde göra något men det går ju inte

Kramar Marie

2008-11-13 @ 07:37:43
Postat av: Rita

Så outhärdligt sorgligt! Detta måste vara helvetet på jorden för en förälder. Jag ska be som jag aldrig bett förut om ett mirakel för eran fina Tim! Massor med kramar från Rita

2008-11-13 @ 09:18:16
Postat av: MM

KRAM! Hoppas verkligen Miraklet kommer nu!

Maria

Postat av: Kerstin

Tänker så mycket på hela familjen! Måtte allt bli bra!

2008-11-13 @ 10:13:16
Postat av: Amira

tänker på er. MRT svaret kommer bli bra. Tro, miraklet kommer.....

2008-11-13 @ 10:55:30
Postat av: Therése

Har er i mina tankar och ber för ett gott resultat från alla undersökningar.



Värmande kramar till er alla.

2008-11-13 @ 11:53:28
Postat av: Moa

det måste bli bra

det måste bli bra

det måste bli bra

det måste bli bra

det måste bli bra

det måste bli bra

håller verkligen tummarna idag!



kram

2008-11-13 @ 11:55:28
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Kicki

Snälla, hoppet är det sista som ska lämna oss! Ge inte upp. Får inte sluta hoppas fast det känts så ibland. Kram o ta hand om varandra

2008-11-13 @ 12:29:19
URL: http://kilden.blogg.se/
Postat av: Lotta

Har läst ett tag, men inte skrivit tidigare.

Så här ska inte livet vara.

Ge inte upp! Hoppas att det går bra. Många kramar från en okänd bloggläsare som önskar er allt gott. Ta hand om varandra!

2008-11-13 @ 12:51:53
Postat av: Katarina

Här kommer en jätte super duper kram till er alla.

Ta hand om varandra.

Katarina

2008-11-13 @ 15:02:45
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Håller tummar och tår skickar styrkekramar i massor till er alla. Kram från Varberg

2008-11-13 @ 16:23:57
Postat av: Jenni

Janne o Anna-Karin Tim o Johan

Vi tänker på er, vi finns här, dörren är alltid öppen för er. Ord är överflödiga.

Miljoner med kramar från

Jenni Markus o flickorna

2008-11-13 @ 18:35:42
Postat av: Åsa

Ni ät i mina tankar...Kram till er alla från mig. Berätta för Tim att han berör många hjärtan, han är verkligen en hjälte!

2008-11-13 @ 20:18:56
Postat av: Johanna

Usch vad mina tankar maler...



Tänker på er, tänker på stackars Tim som inte mår bra... Det gör så ont i mig...



Kram

2008-11-13 @ 20:58:59
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Kristina

Hoppas ni känner att vi är många som tänker på er.Om tankarna kan förmedla lite styrka och glädje till hela er familj så vore det skönt.Hälsa till Tim att han är en hjältarns hjäte.

2008-11-13 @ 21:33:34
Postat av: Maria

Jag tänker på er ständigt (även fast jag inte känner er). Funderar dagligen på hur Tim mår och hur det går för honom! Kan inte ens föreställa mig hur outhärdligt och fruktansvärt det måste vara och hur orättvis världen är!!! Hur maktlös man blir som förälder =,(

Jag håller alla tummar och tår jag har=)

Ni är starka tillsammans och Tim, DU KLARAR DETTA! Du är en kämpe ut i fingerspetsarna!

Många styrkekramar Maria

2008-11-13 @ 21:37:05
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Anne

Hittade din blogg via Enbart idag och allt landade pladask igen...har läst och gråtit för jag känner igen ALLT! Denna vanmakt att bara kunna titta på och inget kunna göra.



Vi runtomkring lider med våra barn som får leva i detta hemska som ingen annan kan förstå.

Det går inte att förklara för någon utanför.

Ingen kan ta in det ni måste kämpa för dygnet runt.



Om man berättade precis allt, skulle alla händelser kring biverkningar och ständig akutberedskap fylla en tjock bok.

Ingen skulle klara av att läsa den boken...så är det!



Min lilla Madde gick bort och först nu börjar jag se filmen...allt som vi fick gå igenom...en mardrömsfilm.



Känner igen din bön att be om mirakel, men hoppet gör att man ändå orkar.

Ni orkar, det vet jag, för ni måste!

Jag orkade för att jag var tvungen!



Tim ska få LEVA!

Nu ska du klara detta TIM, allt arbete och allt kämp ska inte vara förgäves denna gång!



Nu vänder vi trenden och ser att TIM får leka igen med sina kompisar på badplatsen nästa sommar.

Ber ikväll för Tim och alla andra som kämpar för att bli friska igen.



2008-11-21 @ 00:35:16
URL: http://levaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback