Tim inlagd

Ja då var det dax igen då, att åka ner ett par pinnhål ner i dyngan igen.Tim har inte mått något vidare sista tiden. I lördags åkte vi in till ALB för att undersöka hans svullna vänster kind. Det konstaterades att han hade en mjukdelsinf. och antibiotika gavs. Han har även fått så ont i halsen att han varken kan äta eller dricka. Pratade med ssk Anette som tyckte vi skulle prata med läkare Stefan. Sagt o gjort bestämde vi att Tim skulle läggas in för observation samt på lite näringsdropp. Gott i gott.
I skrivade stund ligger Tim o sover, vilket han gör för det mesta. Han är orkeslös,trött o sliten av allt. Det märks så tydligt att han inte orkar mycket mer. Men jag vill, jag vill verkligen inte att han ska försvinna, jag vill ha kvar min älskade Tim. En kille med sprudlande av livsglädje som alltid är glad o positiv. Min förstfödda min son min älskling !  Det gör så ont, vill INTE!
Hur mycket jag än ber verkar det som han där uppe  inte hör! Lyssna nu noga: GÖR TIM FRISK! T A C K ! !
Har packat väskan med tandborste, lite kläder och självklart datorn, det nödvändigaste för ett par dagar på sjukan.

Var ju ett tag sen vi skrev, alldeles bestämt 8 dagar. Vad har  då hänt i vårat liv?
Ja jag kan ju berätta att jag slog mig ordenligt i går, Svinto drog ner mig i backen. Han är ju så grymt stark o han skulle hälsa på en hund som jag ville undvika. Varav han sprang framför mina ben o samtidigt drog i kopplet o jag dök ner med huvudet före , landade på armbågen, knät och pannan. Rejält blöt o upprörd gick vi hemåt i regnet o det märktes att Svinto visste att han gjort fel.
Mia o jag var på harmonimässan föra helgen o där träffade vi två fantastiska människor, Inga och Anita. De ger Reconnnective Healing. En annan variant på healing. Inga kom hit och gjorde behanl på hela familjen, och efter det har vi dagllig kontakt. Hon är så sprudlande glad. Tror vi måste ha känt varandra i ett tidigare, klickade otroligt bra. Likadant med Anita ska tilläggas!Är så tacksam att vi träffats.
De här tjejerna har hjälpt oss i snart två veckor med både det ena o det andra. Som idag tex hade Inga bokat in ett frisör besök med både klipp o sling. Helt otroligt! Så nu är jag så fin o blond i håret. Inga o jag ska ut på fredag o ha det lite mys. Ska bli kul.
Nu ska vi äta kinamat innan Tim o Janne åker in.
Stor kram o som alltid, var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Anette

Skickar massor med kramar till er alla.

Kram Anette

Postat av: Moa

Men fan då, inte ännu mer infektioner och inflammationer och fan och hans moster...

Kämpa på allihopa, kram!

2008-11-11 @ 16:26:33
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Marie och Julia Wettergren

Kämpa på tänker på er hela tiden önskar att det var något jag kunde göra för att hjälpa er .Men finns här .

Kram Marie Wetttergren och Julia Wettergren

2008-11-11 @ 17:19:00
Postat av: Johanna

Åh vad det gör ont att höra att Tim mår så dåligt. Jag hoppas att näringsdropp och antibiotican hjälper till så Tim är på fötter snart...



Tänker på er så mycket...



Stor kram Johanna

2008-11-11 @ 21:16:40
URL: http://grynisen.bloggagratis.se
Postat av: Kristina

Det är nog omänskligt att behöva se sitt barn så svårt sjukt och att inte förlora hoppet.Skönt för Tim att kunna sova mycket om det är så att han får mindre och mindre ork.

Jag tänker på er

2008-11-11 @ 22:09:50
Postat av: Rita

Mitt hjärta ömmar för er och jag försöker skicka lindring genom tanken till Tim och er alla. Hoppas innerligt på en vändning!

2008-11-11 @ 23:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback