Lite nytt!

Hej allihop!tänkte att det var dags o komma med lite nytt.
Tim har påbörjat en ny variant av behandling som han får intravenöst i sin port i bröstet,det är en cellgift som tydligen sammarbetar med tabletten rapamune som han tagit en period nu.
I övrigt så ser man på honom att han är lite sliten just nu. Ofta trött redan mitt på dagen och lite smått förvirrad faktiskt.
Men en hel del roliga saker har också inträffat sen vi skrev nåt sist.
Vi var ju nere i Skåne helgen som var och hade otroligt trevligt på den traditionsenliga "Grisfesten".
Det är en fest som en fantastisk människa vid namn Bengt Nilsson arrangerar tillsammans med hela grannskapet i Svensköp och runt omkring.
Vi hade sanslöst trevligt och vill tacka alla som var med från hela hjärtat.
Under tiden där bodde vi hos en familj på en bondgård Fre. till Mån. Stort tack till familjen Jönsson!!! för det!!, ni är underbara!!
Nu på lördag ska Tim in i studio igen och sjunga in en låt som Anna Karin,Tim,Mange(C-90 PRODUCTIONS) och jag gjort tillsammans!
Den kommer att ligga med som en länk till en artikel om Tim i Aftonbladet snart(skriver på sidan exakt när det blir).
Låten blir riktigt bra och Tim har  skrivit texten med mamma A.K så det blir ett väldigt starkt budskap.
Aftonbladet kommer också in i studion på Söndag för att filma honom vilket kommer hamna på deras web-tv.
KUL VA!! 
Nu får ni ha det så bra så länge!! Hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser fram emot att höra resultatet :-)



Hoppas även det nya cellgiftet fixar bort skiten i Tims kropp!!!



Kramar Johanna

Postat av: Julia

Hej Tim hoppas att medsinen hjälper dej. Jag tycker att du sjunger jätte bra kram Julia

2008-10-02 @ 19:12:15
Postat av: Monica R

Den festen har jag läst om! Kul att ni varit där, låter som en härlig helg på alla sätt och vis..



Jag håller tummar o tår att kombinationen av medicinerna ska göra susen och svepa bort prickarna..



stor kram till er alla kämpar i familjen! tänker på er



Monica i Nyköping

2008-10-02 @ 19:17:09
Postat av: Moa

Hej

Hoppas medicinen hjälper nu! det måste den göra



ha det så fint med sjungande och aftonbladet, ska bli skoj att läsa och se :)

och hoppas johan kryar på sig också, inte skoj att bli sjuk precis när det blir utflykt :(

kram

2008-10-02 @ 20:28:16
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Ny medicin, grisfest och studion,verkar var fullt upp.Ser fram mot att se och höra resultatet.Gott att läsa att allt är så bra det kan vara Stora styrkekramar från Varberg.

2008-10-02 @ 22:56:03
Postat av: Cina

Hej! Vilken mysig vistelse i skåne!! Ser verkligen fram emot att få höra den låten. Håller tummarna för att nya behandlingen skrämmer "skiten" ur prickarna. Jag tittar in på er sida då och då för att se hur det går för er. Kom in någon gång och kolla hur vi har det på gården nuförtiden, ni är jättevälkomna hela familjen. Ha en superbra helg!!

Kram Cina på Örbygården

2008-10-03 @ 12:26:30
Postat av: Ingela

Hej på er alla.



Stackars Johan. Det är inte kul att vara sjuk!! Hälsa o krama. Kul att ni uppdaterat, jag tänker mycket på er alla och framför allt Tim. Både Håkan och jag ber som "galningar" och om vi får så har vi allmän förbön på söndag då alla i kyrkan gemensamt ber för att Tim ska bli frisk.



Hör gärna av er om ni vill prata eller nåt annat. Jag ser fram emot att se bilderna från Grisfesten. Det var verkligen en fantastiskt tillställning och Bengt och Lena är otroliga.



Miljoner böner o kramar



Ingela

2008-10-03 @ 17:19:04
Postat av: Kristina Hormann

Jag har precis last om dig och tycker att du ar sen san otrolig kampe, jag har tyvarr inga prickar over mina an for jag sitter har i Usa och skriver :) Jag haller tummarna for dig. Kampa pa!



Kram/Kristina

2008-10-07 @ 02:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback