Morgon

Hej, ungefär samma läge som igår! Frågade Tim om hur han mår och han tycker att det känns lite bättre!
Vi väntar på ronden som ska vara mellan 9-10 tiden.Det kommer först läkare från denna avdelning och sen från Timpas vanliga också. Får väl hoppas att neurologen tar en titt idag också?Ska försöka få Tim att äta lite,de kom in med en bricka med lite olika frukostgrejer på. Han har ingen feber idag iallafall 36,5! det är ju bra. Nu tycker han att det börjar bli långtråkigt och börjar prata om att åka hem!! Det kan jag säga är ett jättebra tecken!! Då brukar han vara på bättringsvägen!!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Skönt att höra att de känns bättre för honom iaf :)

har blvit lite dålig på o kommentera tror jag men följer varje inlägg så ni vet och jag hejar på er massor! Tim fixar de här han är en kämpe, en riktig kämpe :)

kramar!

Postat av: Marie julias mamma

Så skönt att läsa hälsa och krama honom även om han ej vet vilka vi är .Vi tänker på honom och er

2008-10-15 @ 11:47:37
Postat av: Moa

hej

skönt att höra att det känns bättre och att han är feberfri! hoppas att det blir bättre med kinden nu också, kram.

2008-10-15 @ 11:54:23
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: ewa o daniel

Hej ! Vill "bara" säga att jag/vi följer er kamp var dag, eftersom Tim o Daniel gick i samma kill-grupp, men det är så svårt att veta vad man ska skriva. Vi tänker på er väldigt mycket o sänder Varma Kramar till er Alla !

2008-10-15 @ 15:04:36
Postat av: Linda

Gud vad skönt att höra! Hoppas han blir riktigt pigg och kan åka hem snart! Kramar från Linda.

2008-10-15 @ 15:29:50
Postat av: Emelie

Hej Tim! Vilken toppen låt du har spelat in, har suttit och lyssnat på den hela dan, kan den nästan utantill nu :-) Vad glad jag blir när jag läser att du är på bättringsvägen, du är en kämpe! Hoppas du blir starkare och starkare nu, du klarar det här! Många kramar från Emelie

2008-10-15 @ 15:33:49
Postat av: Kerstin

Hoppas av hela mitt hjärta att Tim är på bättringsvägen! Vad bra han sjunger, er fine son. Är lillebror Johan också bra på att sjunga?

2008-10-15 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback