Höstlik lördag

Brrrr fy tusan vad kallt det är ute nu. Tim Johan och Janne åkte precis till Gröna Lund. Måste bli fruktansvärt kallt att åka bergodalbana i det här vädret. Själv är jag hemma med Svinto. Vi ska träffa Svintos pappa Loke idag, det ska bli kul. Undrar om de är lika?Hade tänkt att hinna med lite innan klockan slår tre, ja sånt där som man skjuter upp dagligen...

Igår var vi inne istan, jag klippte mig hela FEMTON CM!!! har numera låååång page ;). Känns skumt!
Det var tänkt att vi skulle gått på Grönan men när vi var inne i city ringer Vickan o säger att Fredrik har två biljetter till My fair lady på kvällen. Det var även inplanerat att Janne skulle till Mange´s studio o skriva lite musik till en text som Tim har skrivit. Allt sket sig o vi tackade gladligen ja(med stort samvete) till att se musikalen- inte alltid man frå gå på en premiär. Alltså fick grönan vänta tills i dag.

My fair lady var väldigt bra, över tre timmar lång föreställning, min rumpa var aningen avdomnad vid slutet o då ska det tilläggas att jag har ganska mkt stoppning i den ;) Helene Sjöholm o Körberg gjorde ett fantastiskt jobb. Vilka röster!

Ujujuj vad kändisfolk det var sen då, Hasse Alfredsson, Gösta Ekman, Andersson Ulveus var väl ändå de stora namnen. Lille Björn Gustavsson hade även hittat dit, har aldrig tyckt att han ser så speciell ut man IR så var han verkligen sockersöt. Nog om det, hemma satt Mia o passade barnen. De hade spelat spel o tittat p film. Johan o Tim kom ihop sig om en vägskylt, ja en sån där mini ni vet. Den hade gått sönder o Johan fick ett frispel. Men allt slutade gott.
Tack Mia för att Du kunde rycka in med sånt kort varsel.

Fy vad tomt det är, alldeles för tyst är det oxå. Jag saknar mina killar redan. Jag har bestämt mig för att inte skriva nåt ledsamt idag..... men det gör såååå ont i hela mig. Älskar Dig gubben... gubbarna!

Johan är fortfarande hemma från dagis,där det går vattkoppor. Han har gått max två veckor sen de öppnade i augusti, känns lite motigt att betala avgiften varje månad....
Tim börjar bli piggare o piggare efter behl, han sover inte middag lika ofta o har fått tillbaka sina "ryck" vilket vi älskar. Han har sakta kommit in i målbrottet oxå, det är sååå sött när han säger nånting o mitt i meningen blir det en "tupp"
Är det inte lite tidigt?? Trodde killar kom in i målbrottet i 7-8an typ?? Men det kan ju ha att göra med all behl han har fått, att hormonerna i kroppen gör frivolter.Önskar att Tim var 60 nu o jag 85!

Tack o gonatt...aningen förtidigt!

Kommentarer
Postat av: Marie och Julia i motala

Kram på dej vi kollar inhär varje dag för att följa er.Julia vill läsa om tim och hur det gåt för honom.

Stor Kram till er alla från oss

2008-09-13 @ 12:26:06
Postat av: Anna Karin

Tack!

Ha en skön helg o var rädda om varandra!



KRAM

2008-09-13 @ 12:31:50
Postat av: Rita

Nu blir jag nyfiken - vad är det för "ryck" han har?



Kanske är det medicinerna som ger tuppar i halsen men jag har också läst någonstans att barn/ungdomar kommer tidigare och tidigare i puberteten. Minns dock inte vad som var orsaken till det....



Kram Rita

2008-09-13 @ 15:45:47
Postat av: Moa

hej

puberteten är ju i regel rätt individuell så målbrottet kanske har kommit tidigt för tim... sen kan det ju ha påverkats av all den behandling han fått också.



hoppas killarna får en fin dag på gröna lund, trots kylan! kram

Postat av: Kerstin

Vad trevligt att ni fick se "My fair Lady". Skönt med lite kulturell avkoppling.

Kul att Tim är lite piggare efter behandlingen. Han och övriga familjen finns ofta i mina tankar!

2008-09-17 @ 08:32:31
Postat av: Rita

Nä, nu får ni snart göra ett nytt inlägg. Funderar så över hur ni har det. Förhoppningsvis har ni så mycket skoj på gång att ni inte hinner blogga =)

Kram Rita

2008-09-18 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback