Tufft!!

Hej!
Idag var vi på sjukhuset för att få de senaste Röntgensvaren!!
Det spelar liksom ingen roll hur inställd man än är på ett jobbigt besked,man blir alltid helt paralyserad och knäckt ändå!!
Så blev det ju självklart idag också!
Tumörerna växer hela tiden och vi har verkligen försökt allt !!!!
Vad fan ska man göra?
Idag blev det dessutom mer ingående vad som förmodligen väntar oss längre fram. Det gjorde inte direkt saken lättare men är ändå nödvändigt att ta upp.
Frågan om tidsperspektiv kommer ofta upp från vänner och bekanta,den frågan ställde även vi idag men svaret vill vi gärna behålla för oss själva!!! Hursomhelst!! det ser riktigt risigt ut, det är allt vi vill säga....
Hörs igen då!!
Ahlgrens

Kommentarer
Postat av: anette

faan,vet inte vad man ska säga, jävla skit, finns ju ingetrim och reson idetta, JAG HATAR CANCER!!

tänker på er pussar & kramar

2009-01-29 @ 18:30:25
Postat av: Anonym

Sååå ledsen för er skull. Det finns inte mycket att säga som gör livet lättare för er nu, men jag förstår vad ni går igenom. Förlorade en närstående för drygt ett år sen i samma sjukdom. Det går aldrig att förbereda sig.Stor kram.Tänker på er.

2009-01-29 @ 18:47:37
Postat av: Trine

Fy fan vad tabbigt!! Skickar EXTRA stora kramar från Texas. Stay cool, beautiful Tim!!

2009-01-29 @ 18:53:54
Postat av: Maria m Olivia

Herregud vilken smärta! Det gör ONT i hela mig. Jag har full respekt för att ni väljer att behålla viss information för er själva. Klokt. En önskan om ett mirakel är förstås självklart men till dess hoppas jag att ni får lugn och ro.

Kram Maria

2009-01-29 @ 18:54:40
Postat av: Elisabet Roslund

Jag ryser...tårarna börjar rinna.....vår son Mattias lämnade oss, också sjuk i cancer. Jag vet hur maktlös man är, jag vet hur tiden står still, jag vet..........

En varm TANKE och en varm KRAM vill jag skicka till er, fina familj......Ta hand om varandra, det vet jag att ni gör.

Kram

2009-01-29 @ 18:54:53
Postat av: Anonym

Jag är verkligen så ledsen för er skull. Livet är verkligen ingen dans på rosor. Förlorade själv en väldigt nära annhörig alldeles för tidigt i cancer för 4 årsedan.

Många kramar till er

2009-01-29 @ 18:55:52
Postat av: Annika

Skickar världens varmaste kram till hela familjen. Håller tummarna för ett mirakel. Tänker på er.

2009-01-29 @ 18:56:31
Postat av: Rita

Mitt hjärta värker för er! Finns ingen rättvisa i det här. Ingenting som gör det begripligt. Hoppas bara att ni kan känna den kärlek som omger er och att det kan ge er något slags stöd. Även om jag förstår att man ensam får bära sin smärta. Anna-Karin, säg till om jag kan göra något för er. Komma och leka med Johan, ta Svinto på en promenad, hjälpa dig i tvättstugan...vad som helst. Från 1 mars bor jag ju närmre er också!

Kram Rita

2009-01-29 @ 18:57:43
Postat av: Johanna

Det värker inom mig.... tårarna rinner längs mina kinder och jag anar paniken ni har, paniken över att Tims chanser är små.



Fan oxå.... skit skit skit



Det skulle ju inte bli så här....



Jag är så ledsen för allt ni alla måste genomlida...



Tack för att ni orkar dela med er.



Många många kramar

Postat av: Kicki

Kramar bara om hela familjen i en stor KRAM!

2009-01-29 @ 19:13:59
URL: http://www.kilden.devote.se
Postat av: Loppan

Livet är inte rättvist!!! Tänker på er och skickar så många kramar jag kan!

2009-01-29 @ 19:16:24
Postat av: marie och julia

Kram i massor vet att detinte är till en större tröst men kanske det hjälper lite grann. Tänker på er med hela hjärtat.

Kramar

2009-01-29 @ 19:29:00
Postat av: Cina

Det är sååå rätt att ni håller vissa saker för er själva, det är viktigt. Tänker på er!! Kramar till er alla. Cina

2009-01-29 @ 19:48:43
Postat av: Amira

Från botten av mitt hjärta, jag är verkligen ledsen för de som händer er.

krama Tim från mig...och en stor kram till er alla.

2009-01-29 @ 20:05:15
Postat av: Ulrika Färemo

Livet är verkligen inte rättvist.

Skickar all styrka och reservkraft er väg...

Lev i nuet!

Varma kramar /Ulrika

2009-01-29 @ 20:22:36
URL: http://hem.passagen.se/dummapricken
Postat av: Carina

vill lämna ett tassavtryck, tänker på er och er sitution låter inte kul. Jag hoppas att ni kommer orka skriva om hur livet far fram med er ändå. Besöker er sida ofta för att se om ni skrivit något.

Sänder kramar från mig och vovven(Pumikram)

2009-01-29 @ 20:24:42
Postat av: Tess

det är inte rättvist! känner så med er skickar MÅNGA styrkekramar!

2009-01-29 @ 20:40:03
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Monica Ringqvist

Mina varmaste tankar och önskan om TID. Tid för er och för Tim.. tillsammans..

njut så mycket ni bara kan.

Tim finns med i mina böner



stor varm kram

Monica

2009-01-29 @ 21:04:49
Postat av: Nettan, Juha och barnen

Tänker på er!!! Ring om ni behöver hjälp med något! Johan kanske vill leka med Alex nån dag?! Kram kram

2009-01-29 @ 21:12:09
Postat av: Anonym

Usch så tråkigt att höra...tänker på er imassor. Stora kramr till er alla i familjen. Extra stor kram till dig Tim.... KRAM från Marcus Jennie Anna och Ronnie

2009-01-29 @ 21:18:55
Postat av: Anna

Usch vad tråkigt att höra. Tänker på er imassor. STORA kramar till er alla i familjen. Extra Stor KRAM till dig Timpa KRAM från Marcus Jennie Anna och Ronnie

2009-01-29 @ 21:21:10
Postat av: Heidi

Uach vad jobbigt för er!! Jag lider med er!! Saknar ord!! Många kramar från oss!!



/Heidi

2009-01-29 @ 21:37:00
URL: http://heidin72.blogg.se/
Postat av: cecilia

Ja vad skriver man, tänker på er..saknar ord

Varma kramar Cecilia

2009-01-29 @ 22:16:07
Postat av: Alex mamma (Ewings sarcom)

Fyyyy....skickar massor av tankar o styrkekramar från oss här i Gävle...Tänker på vad lycklig min Alex är nu som fick ett OK svar på sin första MTR nu på Aklademiska i går...dessa underbara barn vi har o deras styrka...fortsätt kämpa på allt vad ni kan...kraaaaam

2009-01-29 @ 22:16:40
URL: http://www.snabbfliza.zoomin.se
Postat av: Moa

fy fan vad orättvist det är. fy FAN vad grymt och orättvist. KRAM

2009-01-29 @ 22:20:30
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Annelie

Vet hur det känns.

Är i nästan samma situation.



kramar

2009-01-29 @ 22:24:23
Postat av: Helene och Tomas

Vi tänker på er. Kramar om er och finns här. Ring/sms:a om vi kan hjälpa till med något trivialt. Svinto? Mat? Johan-tid?



Kram! Helene och Tomas

2009-01-29 @ 22:31:02
Postat av: Kristina

Så tungt.Jag sitter och lyssa nar på Karlavagnen på radion som i kväll handlar om cancer och läser er uppdatering samtidigt.En tår tränger fram i min ögonvrå.Jag känner mej i kväll så delad - glad över att jag och de mina sluppit denna sjukdom - men ledsen för er skull.Hoppas ni har möjlighet att ta till vara varje minut att ni har möjlighet att göra det Tim orkar och vill uppleva-Och minns i alla svarta stunder att vi är många här i cyberrymden som tänker på er.

Vad säger man nu .....

2009-01-29 @ 22:50:45
Postat av: Anna-Carin, Alex mamma(Nalles resa)

Tänker på er...

Varma styrkekramar.

2009-01-29 @ 22:57:16
Postat av: Maria

Jag tänker på er alla hela tiden och önskar att det hela bara är en mardröm! En mardröm som ni kan vakna upp i från där alla är friska och krya!!! Mina tårar trillar, trots att jag inte känner er. TIM, du berör! Hela familjen, tillsammans är ni starka!

Jag önskar er all lycka.



Många styrkekramar Maria

2009-01-29 @ 23:13:38
URL: http://mariaherdebrant.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag hoppas att ni kan få många fina dagar än. De är så mycket värda, nu och i framtiden. Enda sättet att klara den här tiden är att ta en dag i taget och att ta vara på varje leeende, varje fin stund. Jag vet att ni verkligen tar vara på varandra men jag vet också hur svårt det är att koppla bort rädslan och den fruktansvärda maktlösheten. Allt känns overkligt.



Många kramar till er alla

Lotta, mamma till Kalle, Agnes och David(husse till Sir Edison)

2009-01-29 @ 23:16:16
Postat av: Louise

Hittar inga ord, men ni finns i mina tankar!



Många styrkekramar från Louise

2009-01-29 @ 23:52:21
Postat av: sabina

Ja vi sitter i samma båt och det är förjävligt att tengil får härja fritt! Jag känner likadant!

Mina varmaste tankar till er!



Kramiz

2009-01-30 @ 01:28:21
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Peggy, karin o christian

skit också, hade verkligen hoppats på att det hade vart ett bra besked istället för det ni fick. Ja vad kan man säga,vi tänker på er, säg till om vi kan göra något.

kramar på er.

2009-01-30 @ 02:33:53
Postat av: Therése

Detta är så oerhört orättvist och jag lider med Tim och er andra. Ni har en tuff tid framför er, men förhoppningsvis även många "bra" stunder att ta tillvara på. Vi som bor långt ifrån er och inte "känner er", får stötta er här så gott det går. Varma kramar..

2009-01-30 @ 08:05:01
Postat av: Maria

Ni finns i mina tankar. Många kramar till era alla!/Maria mamma till Victoria och Marcus

2009-01-30 @ 08:32:42
URL: http://familjenmangelin.blogspot.com
Postat av: Boel

Ni finns i mina tankar sänder Er alla en varm kram.



Boel Västerhaninge

2009-01-30 @ 09:52:05
Postat av: Camilla Wallén

Tänker på er...

Kram Camilla...

2009-01-30 @ 11:31:49
Postat av: Anonym

Tänker på er

kramar till er alla

Åsa

2009-01-30 @ 12:05:32
Postat av: Emma Lindqvist

Skickar många styrkekramar till er och hoppas på att ett under sker!!! Kram Emma

2009-01-30 @ 12:18:32
Postat av: Jerry

Det gör mig så ont att läsa detta. Tänker på er ofta! Kraft till er!

2009-01-30 @ 12:44:34
URL: http://jerbaz.wordpress.com
Postat av: Kerstin

Bästa familj!

Det är verkligen fruktansvärt, så fruktansvärt att det inte går att beskriva. Tänker mycket på er! Tim och Johan har fått en plats i mitt hjärta.

2009-01-30 @ 13:39:17
Postat av: Titti

Det finns verkligen inga ord som känns rätt att säga. Allt blir så fel och inget hjälper...

Oavsett vad som händer så hoppas det blir bra dagar framöver för er alla trots allt, och att Tim slipper lida för mycket.

Nej, jag avslutar med att säga att ni finns i mina tankar.

Kram!

2009-01-30 @ 13:43:20
Postat av: Sanne

Styrkekramar

2009-01-30 @ 13:50:42
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Detta ville man ju inte läsa....hade trots allt hoppats på ett under! Finns det verkligen ingenting att pröva...hur liten chansen än är??

Om det inte går, då återstår bara att göra sista tiden så bra som möjligt...samla goda minnen på hög

och njuta av varenda sekund tillsammans.

Jag tänker på er....kram

2009-01-30 @ 15:42:04
Postat av: Annica

Tänker på er hela tiden, tusen kramar från oss.

2009-01-30 @ 17:01:15
Postat av: Therese (gotland)

Bara många många kramar vill jag ge er alla. Va rädda om er...

2009-01-30 @ 18:22:59
URL: http://www.williamhedman.dinstudio.se
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Usch och Tvi och Fy Tusan.Vad är alla mirakel när de behövs?Tänker på er och skickar Styrkekramar i Massor.Kram från Varberg

2009-01-30 @ 19:48:38
Postat av: vindensmelodi

Bara sååååå oändligt smärtsamt, så ont, så fruktansvärt orättvist,,, om jag kunde skulle jag hjälpa er,,, men jag kan bara be en bön och hoppas att det finns någon som hör.

Sänder er styrka och energi att orka.



Varma styrkekramar.

2009-01-30 @ 19:54:00
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Jessica ( Ryans mamma)

Verkligen tråkigt att läsa att ni fått så tråkiga besked!

Skickar lite kramar via cyberrymden, styrkande kramar...



Kram Jessica

2009-01-30 @ 22:22:48
URL: http://ryan95.blogg.se/
Postat av: Madelen

Det finns inga ord i världen jag kan skriva som gör er sorg lättare, men jag vill ändå skriva att en för er okänd person skickar alla sina styrkekramar och beklagar verkligen :(



Ta hand om er!!

2009-01-30 @ 23:38:10
URL: http://www.metrobloggen.se/Madelen
Postat av: Mette

Tänker på er.

Tim finns med i mina böner oxå.

Kram Mette

2009-01-31 @ 12:58:04
URL: http://finnotto.blogg.se/
Postat av: karin

Skickar miljoner styrkekramar till er. Tim finn i mina böner också kram karin

2009-01-31 @ 18:10:36
Postat av: Frida med familj

Är så fruktansvärt ledsen för er skull. Hoppas ändå på ett mirakel för er. Ta hand om varandra så gott det går. Finn kärlek, styrka och tröst i varandra nu när ni behöver det som mest.



Alla mina tankar till er.



Frida

2009-01-31 @ 20:28:43
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: lisa hanfelt

Hitta er sida på min Fridas blogg. har följt er ett tag. Har själv ett med hjärtfel där det emmellanåt har stått mellan liv och död. Finns inget värre än att inte veta om man nästa dag skall vakna utan sin älskade son. Lider med er och önskar er allt gott den tid ni har kvar.



lisa

2009-01-31 @ 21:59:28
URL: http://liam.ronaldblogg.se
Postat av: Veronica

Ta vara på tiden,

men det vet vi ju att ni gör...

Vad ska man säga,

så jvla orättvist...

Tim är min hjälte,

nu och för alltid.

Underverket jag och många med mig bett om,

det vill inte komma :(

Spelar nog ingen roll hur "lång tid" läkarna gett,

tiden är ju ändå för kort!!! när det handlar om tid tills. med sitt allt...

Många kramar från mig.





2009-02-01 @ 09:35:45
Postat av: Ida Ståhl

Jag skulle bara vilja ge er alla en vram kram och hoppas att ni får bra tillsammans så länge det går! Kram på er

2009-02-01 @ 10:44:32
URL: http://idastahl.blogg.se/
Postat av: angelica

kämpa på! Tim är ju så otroligt duktig och stark.

2009-02-01 @ 12:43:44
URL: http://www.shoegirl.devote.se
Postat av: Anonym

Anna o Janne, Johan o Tim.



Det gör så fruktansvärt ont i hjärtat. Jag tänker på er varje dag.. Finns här om ni behöver, bara ett samtal borta. Hälsa Tim att det var ett sant privilegium att få ha mött honom. Hoppas hans sista tid blir smärtfri och så bra den kan.



Många kramar och böner



Ingela

2009-02-01 @ 14:41:44
Postat av: Ewa o Daniel

Styrka i Värme i Massor !

Ewa o Daniel

2009-02-01 @ 15:09:38
Postat av: Katarina

Tänker på er och skänker alla styrkekramar jag kan.Man är nog aldrig riktigt beredd på det även om man vet, har själv förlorat 3 släktingar i cancer och hur väl man än visste så var det tungt när den dagen kom.

2009-02-01 @ 17:47:59
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/
Postat av: Birthe

Önskar att det fanns något man kunde göra för att Tim ska få leva och må bra som barn ska få göra. Finns absolut ingen mening med att beröva någon livet som knappt har hunnit börja. Livet är grymt och orättvist. Tim, du är min hjälte!!



Tankar och kramar i massor! Birthe

2009-02-01 @ 18:11:17
Postat av: Maria

Tack för besöket på min blogg. Beundransvärt att du orkar att ge oss andra stöttning! TACK! Är det ok om jag länkar till din blogg från min? Hälsningar Maria mamma till Victoria och Marcus

2009-02-01 @ 19:03:36
URL: http://familjenmangelin.blogspot.com
Postat av: Ann & Dizel

Hej!

Kom er på spåret p g a er schnauzer Svinto! Svinto är nämligen vår Dizels bror...

Men det känns som en parentes nu när jag suttit här och läst om Tim...

Jag finner inga ord..

Sänder de varmaste hälsningar till honom och till er.

2009-02-01 @ 19:18:06
URL: http://unforgettable.se/dizel
Postat av: Majvor

Tusentals styrkekramar till er ni är värda all styrka som går att uppbringa. Önskar jag kunde göra något mer.



Kram Kram Kram

2009-02-01 @ 19:54:15
Postat av: Anna

Vad säger man?!? Tänker på er och lider med er.

Kramar

2009-02-01 @ 20:12:00
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Jenny (Moas mamma)

Hej familjen



Det går bra att länka, och ja kommer att göra det med er blogg också.

Vi kämpar på vi som står nära, önskar er allt gott.

Finns inga ord...

Kram Jenny

2009-02-02 @ 08:23:17
URL: http://moahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-02 @ 09:41:34
Postat av: Yvonne

Finner inga ord. Önskar att det fanns något jag kunde göra för Tim och för resten av eran fina familj. Tänker på er varje dag. Kramisar i massor till hela familjen

2009-02-02 @ 15:32:26
Postat av: Laila

Jag är en av många andra som inte känner er men ändå tänker på er och det hemska, orättvisa och fruktansvärda ni går igenom.



Min pappa dog i en hjärntumör och vi hamnade i en liknande situation men jag kan inte förlika mig med att detta ska hända oskyldiga barn! Det är så fel. Jag fortsätter hoppas på ett mirakel för er.



All min kärlek! Mängder av styrkekramar!

2009-02-02 @ 18:28:56
URL: http://www.lailasliv.blogspot.com
Postat av: Carina

Vill bara lämna över lite..nej massor med styrkekramar...känner Er inte med tänker på Er ofta



Miljoner styrkekramar ifrån en för er okänd bloggläsare vid namn Carina

2009-02-02 @ 22:14:56
Postat av: Maria i Vagnhärad

Oh nej denna Cancern sprider sig..

Den är ond och hemsk.

Jag skickar kramar till Tim och hela hans familj.

2009-02-03 @ 11:32:26
Postat av: Anonym

det finns inga ord. vill bara skicka en bamse kram till hela familjen! tänker på er hela tiden kom igen nu tim! det finns mirakel

2009-02-03 @ 17:12:03
Postat av: Anonym

det finns inga ord. vill bara skicka en bamse kram till hela familjen! tänker på er hela tiden kom igen nu tim! det finns mirakel

2009-02-03 @ 17:12:33
Postat av: susanne

Åh,vad ledsen jag blir..

Hoppas på mirakel...

Stor kram från mig!!!

2009-02-03 @ 18:44:05
URL: http://www.susilidus.blogspot.com
Postat av: vanja nymoen

i dag är en ny dag,det som varit är förbi.

jag lägger mina händer på tim och lättar bördan

för hela familjen.

hur mörkt det än verkar finns alltid en ljusglimt.

många varma kramar tappa inte modet.vanja

2009-02-04 @ 12:03:26
Postat av: Catharina

Tänker på er allihopa.

Tim har verkligen den bästa bästa familj han nånsin kunde ha haft.

Var stolta över er själva.

kramar om

Catharina Svahn Gallon

2009-02-04 @ 15:01:29
Postat av: Lotta

Vet inte vad jag ska säga/skriva. Tänker på er. Många kramar till er alla.

2009-02-04 @ 15:40:22
Postat av: Anna-Lena

Har fölt er blogg ett tag men har aldrig kommenterat tidigare. Tänker på er. Ta hand om varandra och gör saker som ni tycker är roliga. Jag hoppas att mirakel kan inträffa.

2009-02-04 @ 17:42:39
URL: http://zimtsternli.blogg.se/
Postat av: Helena

Tänker på er i massor!

Att livet är så orättvist och grymt kan jag inte förstå! Sedan finns det folk som säger att det finns en Gud! Vart finns han nu? Ni finns i mina tankar och i mitt hjärta. / Kram Helena

2009-02-05 @ 02:04:34
Postat av: Jenny (Moas mamma)

Hej familjen

Hittade hit från Olivias blogg, och har läst genom raderna, ja kan bara säga fy fan, vi själva sitter i samma sits som ni, vad ja kan förstå. Vad säger man, vad gör man, Helt enkel man blir knäckt som människa, varför i hela världen ska detta hända våra barn. Kan inget mer än säga vad ja tänker. Mirakel har skett och det är detta vi väntar på..



Många styrkekramar till er alla

Jenny

2009-03-26 @ 21:32:10
URL: http://moahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback