thaimat och besök

Tja! 1 Maj dagen har varit väldigt lugn och behaglig sen dom fixade problemet med Tims mage superskönt!!
Idag har vi haft mycket besök som vi verkligen gillar, det vet ni ju vid det här laget.
Linda kom förbi med Thaimat och gick sen ut med Johan, Mia var här ,och Victoria med Sonen Fabian.
Åsa kom också hit,så vi har haft bra ös här!! då vill vi passa på och verkligen dela ut guldmedalj till er Åsa och Micke!!
fan vad ni har stöttat oss hela tiden!! otroligt viktigt för oss ska ni veta! och det gäller dig också Mia!!
kärlek till er och alla andra kan få en släng av den varan också.
Natten som var är faktiskt den första på väldigt länge som man har sovit igenom utan några problem som inträffar! hur skönt är inte det?
Men det här med magen känns verkligen underbart!!! man vet att det är mörkt i detta läge och att det bara går åt ett håll nu men det skulle kännas förjävligt den dan det inträffar att veta att han haft grymma smärtor pga av en överfylld urinblåsa!!! nu ligger han där och det är fruktansvärt!! men han har iallafall inte ont.
När vi ändå är inne på det ämnet så har vi ett önskemål och det är att vi absolut inte vill vara ensamma den dan det inträffar!!!! snälla vänner försök att inte vara rädda för att ta er hit i det läget! 
vi är livrädda för det scenariot,kan vi tumma på det?
Jag vet!! jag kunde väl ta upp det på sidan av detta forum? men det känns ändå bra att skrika ut så här,hoppas det är ok?
Pratade med Linnea idag och hon har åkt på en riktig förkylning, hoppas du friskar på dig snart och hälsa snella-Petronella, kommer nog snickra ihop en låt med den refrängen ändå!! med ett matchande "e" på snälla! he he.
Vi hörs helt enkelt igen allihop och tack igen för att ni ger oss stöd och tar er tid att skriva!!

Kommentarer
Postat av: Franks mamma

Vilka fina människor Ni är...Tim har tur som har er som mammaÅpappa. Frank å jag hade ikväll ett långt samtal om Tim, och hur han har det...Frank sa Tänk mamma om jag kunde åka dit, hålla Tim i handen spela lite spel berätta om hur det går, be om tips.



Krama Tim och er själva

Marie Franks mamma

2009-05-02 @ 01:04:55
Postat av: karin

Skönt att Tim inte har ont. Skickar miljoner styrkekramar /karin

2009-05-02 @ 01:13:54
Postat av: Karin .L

Vilka otroligt vackra människor ni verkar vara hela familjen. Jag känner er inte men har följt Tims och hela familjens kamp i något år nu. Önskar att man kunde göra något mera för er men jag skickar alla mina varmaste kramar till hela familjen

2009-05-02 @ 01:24:59
Postat av: Alex mamma (Ewings sarcom)

vi kommer att finnas här d lovar jag av hela mitt hjärta...om ni vill så ställer jag gärna upp o sjunger för Tim ... har ju vart med om det mesta själv...kramizar i massor

Postat av: Malin Sjoden

Hejsan,

Vi känner inte varandra "live", men jag har följt Tims blogg så länge så det känns nästan som om jag känner er alla ändå! Jag bor i Kalifornien och varje morgon (pg a tidskillnaden)så tittar jag in på er sida om något nytt hänt!

Tim är en hjälte och kämpe utan dess like och han och ni har fått mig att inse hur lyckligt lottad vi är som är friska. Tack var honom kramar jag barnen en extra gång på kvällen. Massor med styrke kramar till er alla!

2009-05-02 @ 06:08:01
Postat av: anette

många pussar och kramar från Snahrarna

2009-05-02 @ 08:52:26
Postat av: Johanna

Jag önskar så mycket att jag bodde närmare er. Det känns skönt att ni har mycket vänner nära er iaf. Era vänner kommer finnas hos er.



Skönt att Tim inte har ont. Han har världens bästa familj omkring sig och känner sig så trygg.



Tack för att ni fortsätter skriva mitt i allt jobbigt som är.



Hoppas ni får en fin lördag trots allt som händer



Många kramar

2009-05-02 @ 09:46:45
URL: http://grynisen.bloggsida.se
Postat av: Millan

Hej familjen! Det låter som ni haft en bra dag trots allt! Det låter som ni har härliga vänner...Skönt att Tim fick en lugn natt och att ni fått sova, ni behöver ju all kraft och styrka! Må så gott, ta hand om er. Skickar ett gäng styrke kramar till er! Kramar Millan

2009-05-02 @ 09:52:04
Postat av: Nettan, Juha och barnen

Skönt att ni haft det lite lugnare. Kram

2009-05-02 @ 10:04:53
Postat av: Åsa

Så skönt att de värsta smärtorna gav med sig när han fick tömma blåsan.

Önskar av hela mitt hjärta att ni skulle slippa gå igenom allt detta, men jag tror att ni ändå kommit längre mot ett accepterande av det som kommer att ske, än vi som bara följer er och Tims kamp på håll. Att förstå meningen med det kan nog ingen göra någonsin...

Tror att ni kommer att hs gott om vänner omkring er när den dagen kommer, ni verkar ha superbra vänner som gör det de kan för att hjälpa till.

Kram till er alla och speciellt till Tim...

2009-05-02 @ 10:39:24
Postat av: Cina

Sköööönt att Tim inte har så ont längre och att ni haft en lugn natt. TACK TILL ER som orkar uppdatera och skriva, så vi alla runt omkring får veta hur ni har det. Kram Cina

2009-05-02 @ 11:43:16
Postat av: Lina sw

jag kommer att komma och hälsa på i veckan om det är ok? jag är inte rädd för att vara där när det inträffar. massa kramar från Lina sw tims kompis

2009-05-02 @ 21:37:18
Postat av: PETRO (och inget annat)

Hej

Vad roligt att du ska göra en sådan vacker låt Janne. Undrar var du fått insperationen ifrån. Det kmr bli kul o höra resultatet. Så kanske du kan se resultatet på mitt freestyle program med Tims låt. Kommer ta tid men vil och ska ha ett program till den låten och ingen annan, hur mycket tid o svett det än kommer att ta.

Så skriv du på din låt så tränar jag på mitt program.





Tänker på er och Tim ofta.

Ha det bra // Petro Magnusson

2009-05-02 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback