Bilder



Johan eller ska man säga Johanna? ;)



Johan firar Lucia i 6-årsgruppen



Vy från köksfönstet en kall men vacker morgon.



Johan valde själv kläder på julafton, o det blev skjorta,slips och väst. Så fin!



Julafton 2009, vi äter Tims favoritbullar - lussekatter.



Ljuset i mörkret - Tim <3



Fina Yvonne bjöd på julmiddag på juldagen. Tack gumman.



Linnea lekte med kameran.






Fina underbara Linnea



Solnedgång i januari



Äntligen fick Linnea tyst på Janne ;)  Coolt kort.



Älskade älskade Tim Dec 2007
Saknar dig så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina bilder!!!! pusselipuss

2010-01-10 @ 19:59:18
Postat av: kjersti

Jag tänker så mycket på er eftersom jag själv har en kille som är en -97. Har förlorat ett barn för 14 år sedan. Janne har tidigare kommenterat i min blogg (som för övrigt också ligger nere). Att ni orkar dela med er VET jag är till stor hjälp för andra i er situation.

Kram till er och Johan är ju så underbar i sina tofsar.

Postat av: kjersti

Jag tänker så mycket på er eftersom jag själv har en kille som är en -97. Har förlorat ett barn för 14 år sedan. Janne har tidigare kommenterat i min blogg (som för övrigt också ligger nere). Att ni orkar dela med er VET jag är till stor hjälp för andra i er situation.

Kram till er och Johan är ju så underbar i sina tofsar.

2010-01-10 @ 21:42:27
URL: http://bloggberta.blogg.se/
Postat av: peggy, karin o christian

vilka foton, den på Janne va allt lite scary :-p.

hoppas ni får en bättre fortsättning på det nya året.

må gott

2010-01-10 @ 23:45:42
Postat av: marie wettergren

så underbart söt han är är både som Johan/Johanna . Underbart fina kort på er alla. Tänker ofta på er .

Kram Marie

2010-01-11 @ 06:47:49
Postat av: Anna Rosensköld

Så fint hår Johan har. Jag blev jätteglad idag att få se lite bilder på er. Jag tänker ofta på Tim.

2010-01-11 @ 10:22:41
Postat av: Frida

Härligt att se lite bilder!

Tänker på er varje dag och önskar Er allt gott! O vilka fotomodeller ni är - hela bunten. Måste säga att Linnea har verkligen öga för det estetiska.

Styrka, kraft och värme

2010-01-11 @ 11:16:07
Postat av: änglafamiljen

Blev så rörd av bilden på kyrkogården. Våran lilla ängel älskade oxå lussekatter. Adrian somnade in för ca en månad sedan, efter att ha kämpat i 4 1/5 år mot sin leukemi, han blev 7 år. Känner precis som du, allt känns så meningslöst, hur ska man orka leva utan sina barn? adrian har oxå en lillebror och det är för honom vi kämpar vidare. Styrke kramar till er./änglamamman.

2010-01-11 @ 20:17:41
URL: http://nglarfinns.blogspot.com
Postat av: Rita

Aj aj aj, vilken hjärtekrossare Johan kommer att bli! Tjejerna kommer falla som käglor för den sötnosen! Underbara bilder och det var fint att se er hos Tim. Jag tycker Johan har mer glädje i blicken och det är fint att se. Jag hade gärna velat se er Nea som blondin bland dessa foton också. Måste säga att fotot på Janne ser ut som en drömbild för de flesta kvinnor emellanåt...bara det att med vissa män skulle man vilja ha en tång att dra ut ord ur dom också! Kram Rita

2010-01-12 @ 00:35:15
Postat av: Gabriella

Har tänkt på er så mycket! Jag håller med föregående talare: vilka fotomodeller ni är. Johans festkläder var inte och leka med. Stiligt! :-)



Sista bilden på Tim fick mina ögon att tåras. Har ju aldrig träffat honom men han lever i mitt minne genom era kärleksfulla ord och fina bilder.



Kramar inför det nya året!

2010-01-13 @ 07:58:36
Postat av: Josefina

Härligt att ni har så bra vänner - och fina, vackra foton som alltid. :)

2010-01-13 @ 08:57:34
URL: http://lumumma.rummet.nu/
Postat av: Malin

Åh vilka fina kort! Och Johan blir allt mer lik Tim till utseendet tycker jag! Samma goa kinder :)

Många kramar till er!

2010-01-13 @ 17:57:36
Postat av: anna

Har tänkt på er så otroligt mycket. Önskar jag kunde skicka en bamsekram till er allihopa. Jag undrar om ni har någon mail där man kan ni år? Om ni har det så får ni gärna maila mig.



Jag tänker på er, tusentals med kramar!

2010-01-15 @ 17:04:00
URL: http://madeinjapan.devote.se
Postat av: anna

fina bilder.:) HAHA johan... haha

2010-01-16 @ 16:01:09
Postat av: Grodmamman

Fina kort ni visar! Gillade särskilt de på dig Anna-Karin. Tim var så lik dig!:)

Kram

2010-01-16 @ 22:37:02
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Vilka vackra bilder. Håller med Rita..vilken liten hjärtekrossare Johan kommer att bli, så underbart söt och mer och mer lik sin underbara storebror Tim. Tack för att ni alltid orkar med att dela med er av era tankar och bilder. ha en god fortsättning på detta år. Kram

2010-01-17 @ 20:27:49
Postat av: Maggan N

Underbart att få höra ifrån er igen ,jättefina bilder på er, tänker ofta på er och vill gärna få följa er i fortsättningen också måste få veta hur det går för charmtrollet Johan och hans fina familj, stor kram på er alla.

2010-01-19 @ 10:41:54
Postat av: Alwa

Att läsa denna blogg känns jobbigt även om jag inte känner han så får jag tårar <33

2011-03-19 @ 21:21:35
URL: http://sotazztehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback