Åååååångest

Jag har haft sån ångest inför den här månaden o dagen D. Månaden då Tim fyller eller skulle ha fyllt 13 år.       Min kille skulle blivit en busig tonåring, skaffat moppe mm. Ja moppe från 15 år såklart.

 Morgondagen kommer att vara tung o spegla så många fina minnen. Jag kan inte i ord beskriva den känslan jag har, saknaden i kropp o själ. Bara att det gör så förbaskat ont. Vi ska iallafall fira vår prins med hans favorit tårta, maräng med dajm tårtan.
Sen blir det en sväng till graven där jag inte har varit på länge. Hoppas att den mesta snön har försvunnit så man ser korset. Har köpt en fin vit lykta som jag ska sätta upp.
Johan ville åka till graven i måndags då Tim hade namnsdag, Christoffer. Han saknar och pratar om Tim vartenda dag. Ibland hör jag honom sitta o prata själv med Tim i sitt rum. Så otroligt fint o gulligt. Min älskade Johan.
Klockan 12.01 i morgon den 19 mars för 13 år sedan föddes vår förstfödde efterlängtade son, Tim Christoffer Ahlgren. Du saknas oss.

Våren 2009 Johan kramar om Tim <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Så oändligt sorgligt ... Förstår att det blir en tung dag, men också som du skriver en dag som speglar fina minnen. Som minnet av den glädjens dag när han kom till er.



Mina ögon tåras och jag skickar mina varmaste tankar och grattishälsningar till Tim i himlen.



Gabriella

2010-03-18 @ 20:21:15
Postat av: Frida

Tårarna rinner... vad skriver man till tröst... Bilden gör så ont att det hugger till i hjärtat - och jag som inte ens personligen känner Tim eller Er... sorgen och förtvivlan kan jag aldrig ens ana...

Önskar Er en dag av skinande sol och mindre snö på kyrkogården och naturligtvis en kanongod tårta!

Jag tror det är bra att Johan ger utlopp för sina känslor och tankar om Tim - även om det måste vara oerhört tungt att stå brevid och höra på.

Imorgon går mina tankar extra mycket till hela familjen och även till Linnea.

Önskar så att jag kunde göra mer...

Styrka, kraft & värme fr Frida

2010-03-18 @ 20:32:04
Postat av: Anne-Lie Bertilsson

Förstår att morgondagen känns tung, gör det bästa av den. Hoppas Johan har blivit bra i sitt ben. Stora Styrkekramar till er alla från Varberg

2010-03-18 @ 22:17:11
Postat av: Anonym

Villken fin bild på dina pojkar. Tänker på dig Tim, sakanar dig fast jag aldrig fick äran att få träffa dig. Kramar

2010-03-18 @ 22:54:57
Postat av: Moa

FINA TIM! GRATTIS PÅ TRETTONÅRSDAGEN! många kramar till hela familjen ahlgren.

Postat av: Lena i Lyckebo

Kära fina ni i familjen. Jag får tårar i ögonen och känner så otroligt mycket smärta med er. Jag har själv mist min bror i cancer för drygt två år sedan och det gör för jäkligt ont i sinnet av alla minnen och den oerhörda saknaden. Jag önskar er allt gott och att fina underbara Tims födelsedag inte gör så oerhört ont.

Lena

2010-03-19 @ 23:51:44
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Postat av: Cina

Att läsa gör mig så ont, kan bara föreställa mig era känslor och tankar...

Härligt att Johan pratar med Tim och uttrycker sina känslor.

Tänker på er!! Kramar i massor!! Cina

2010-03-20 @ 09:37:06
Postat av: Frida Jensen

Kan inte med ord säga hur ledsen jag är för er skull. Jag får sån ångest och svårt att andas bara jag tänker på att ni har förlorat ert barn. Finns inget vettigt at säga när man tänker på det.



Jävla cancer.

Joakims mamma gick bort natten till torsdag i cancer, bara 6 år gammal.



Jag tänker på er och hoppas att ni kan få fira Tim med fina minnen imorgon.



All kärlek och styrka till er.



Frida

2010-03-20 @ 09:58:10
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Andréas Lindholm

hoppas att ni hade en fin och minnesvärd dag !!



Styrkekramar till er allihopa

2010-03-23 @ 10:50:25
Postat av: furman

Kramar om, och tänker på er kamp att leva utan honom nästan varje dag.

2010-03-23 @ 12:18:36
URL: http://outwitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback